|
V: Samsung PS50C6505 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-April-2013 kl. 18:35 |
Vil godt have en vurdering af hvad man kunne sælge denne skærm til, da jeg godt vil have noget større.
Der er self kvittering på den og den er i rigtig flot stand.
|
|
![]() |
|
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ca. 3000 vil jeg tro.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
ja havde nok os en forventning omkring 3-4000 måske
|
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Er der restgaranti på den ?
|
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
nej den er desværre 2½ gammel, men hvis den skal sælges følger der nok et fint vægbeslag med fra Vogel mener jeg det er, kan ikke lige huske det
|
|
![]() |
|
Martin Pedersen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: 7160, Denmark Status: Offline Point: 266 |
Hej... er du interesseret i at sælge for 3000 kr.?
|
|
![]() |
|
uha ved ikke lige om det skal gå for 3k og ved heller ikke om vægbeslag passer til et andet, hvis ikke så SKAL det være inkl beslag og så lander vi nok på ca 4k, men ved ikke lige endnu
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |