|
V: Samsung UE40D8005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
adamsen1986 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2016 kl. 21:11 |
Har sådan et tv som jeg overvejer at se hvad jeg kan få for det..
Det har kørt som en drøm de sidste 4 år. Alt lige fra dvd,Blu-ray,xbox360,Xbox onde og ps4. Der er ingen fejl på tv'et. Og højtalerne på tv'et har stortest aldrig været brugt da det er kørt igennem en lydbar. ![]() - 4 år gammelt - 4 3D briller medfølger - tablet er solgt - med ekstra Remote fra en Blu-ray afspiller - den normale fjernbetjening har knækket tappen til batteriet. Så den holdes på plads med tape Har stadig kassen og mener osse der er ophæng med org fra Samsung. Hvad tror i jeg ca. Kan få for dette dejlige tv ?? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1000 - 1500.-
Mere tror jeg ikke du kan få. |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Hvis det er prisniveauet er jeg interesseret til børneværelset
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
hvor?
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1059 |
Det er jo en populær model, så jeg tror godt du kan få mere for den på dba.dk
Jeg ville prøve at sætte den til 2500,- så er det lidt at forhandle om. |
|
![]() |
|
adamsen1986 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
Nå det blev afsat i familien.
Takkerfor hjælpen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |