|
V: Samsung UE46H7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2015 kl. 10:09 |
Hej ...
Jeg overvejer at sælge mit Samsung UE46H7005 TV da jeg har købt det for småt :) Jeg har kalibreret det til BT.1886 REC 709 75/75 ved hjælp af en x-rite display3pro i Chromapure, HCFR resultater. Befinder køber sig inden for en radius af 50 km laver jeg gerne en opsætning som passer til der hvor det skal hænge. Hvad kan sådan en indbringe? Alder 3 mdr., fejlfri med kasse og tilbehør.
|
|
![]() |
|
HyBBe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne høre hvis pris du tænker ? :)
Hvor er den købt? Nuværende nypris! - 5999 https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/samsung-46-led-ue46h7005/p/100142828
Redigeret af HyBBe - 17-Januar-2015 kl. 17:00 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til den pris tror jeg godt vi kan stryge vurderingen :) Jeg havde tænkt på 5200,- inkl opsætning og levering.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |