|
V: samsung ue55hu8505 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2016 kl. 14:49 |
Hej, hvad er sådan et tv værd (samsung ue55hu8505 )
Cirka 1 år gammelt. Jeg skal købe tvet af en kammerat. Men kan ikke lige finde ud af om det er nyere eller ældre end JS serien? er der en der kan nævne række følgen, jeg forestiller mig sådan her Ks hu js ju JU ældest, ks nyest. er det korrekt? |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hu er ældst mener jeg. Hu ju js ks
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
hu/ju 2014
js 2015 ks 2016 Skulle jeg mene.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
H/HU: 2014
J/JU/JS: 2015 K/KU/KS: 2016 Hvis den kun er ét år gammel, er den virkelig købt sent som en restsalgs model. Prismæssigt burde den max. koste 5.000,- da nyere, tilsvarende modeller har kunne fås prismæssigt kun få tusind kroner dyrere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |