|
V: Sony VPL-HW40ES |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2016 kl. 11:12 |
Jeg overvejer at sælge mig HW40ES, grundet ny indretning i stuen, som ikke tillader ordentlig udnyttelse af projektor.
Den har kørt 1006 timer på ECO/Low, og har altid været tilsluttet strøm, så den kan køle rigtigt ned efter den bliver slukket. Den har normalt kørt ca 2 timer af gangen til film. Den er ca. 2,5-3 år gammel og er i perfekt stand. Jeg er i gang med at finde kvitteringen frem, men indtil jeg har den i hånden, vil jeg gerne have vurderinger både med og uden kvittering. Da jeg ofte oplever deciderede bud i vurderingstråde, vil jeg gerne henvise til at vurderinger foregår i tråden, og evt. bud foregår på pm. Sig til hvis jeg har glemt noget kritisk information :) |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ved ikke om det kan hjælpe, men for et år siden solgte jeg en vpl-hw10, med en spritny oem pære, for 5500. Den var fra 2009. Det kan være det er lidt en guideline.
Jeg tror jeg var heldig at der var en køber der helt målretet gik efter den mest lydløse model, så jeg fik en god pris.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Måske er det 4500kr
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Synes så lige jeg har set en der vil ha 12000kr for sin. Den er så nyere og færre timer men må vel også,siges at være for meget med de 12 ihvertfald,mere end jeg vil give
|
|
![]() |
|
Jeg vil byde 3500kr herfra selvom du ikke vil have bud. Men hvad er det du vil helt nøjagtig
|
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Slumbert -> Tak for input, men det er jo både en helt anden model, og en 6-7 år gammel projektor, så det må være en indikator for hvad den minimum kan indbringe? :)
Japer -> Jeg vil gerne have input til hvad brugerne herinde mener den realistisk kan sælges for, inden jeg endeligt beslutter om jeg sælger eller ej. Derfor heller ingen bud i tråden :) Redigeret af KeeZor - 17-December-2016 kl. 20:17 |
|
![]() |
|
Jes, vil nu bare mene at det helt realistiske billede af hvad man kan få er ved netop bud. Du ved jo også godt eller kan mærke når der bliver budt for lavt om du vil af med den eller ej. Hvis vi nu siger 7000kr så, hvad så. Altså jeg amer ikke hvad den er værd. Et sted mellem 3500kr og så 9000kr men der er jo ingen der skriver noget. Så måske ikke fedtspille og så sætte den til salg med en priside eller hbo eller sig der kan bydes ind med alt du forbeholder dig bare rette til ikke at sælge hvis der ikke opnåes en tilfredsstillende pris. Det andet her hvor folk der egentlig ikke skal ha pungen op for at købe noget er det jo nemt at fyre en masse tal af men respekt for det er der ingen der gør andet end mig ha ha ha jeg har så også skrevet fra 3500kr til 9000kr. Kort sagt hvad hjælper det nogen siger du kan få ca 7500kr hvis du alligevel kun får et bud på 5500kr når det bluver alvor. Så sæt den nu bare til salg så får du virkeligheden at føle. Måske er virkeligheden god ellers er den knapt så god og så bed du at du skal behomde den. Men en ny pære til sådan en hvad koster den ? Og kan de fåes endnu
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg solgte en HW55ES for 5 måneder siden for 9000 kr uden kvittering
Om det var for billigt ved jeg ikke men det kan måske give dig en indikation af din pris. |
|
![]() |
|
Boffer24 -> Tak for input, hvor gammel var den, og hvor mange timer havde den på pæren? :)
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Ca et år og jeg havde næsten ikke brugt den. Mener timetallet var 187.
|
|
![]() |
|
187 timer er jo rundt regnet 100-125 film du har set Hvilket vel er ca. 2 film om ugen. Det er vel ok- Dem der har brugt den meget mere går vel helt amok med tv og spil også- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |