recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S:Pioneer KRP-600A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S:Pioneer KRP-600A

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2013 kl. 20:34
tak for vuderingen
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 00:17
jeg har selv et 6090h og det er jo et fantastisk tv hvis man ser bort fra funktionerne som de nye har, rent billede er det ko stadig noget af det bedste hvis ikke stadig det bedste. har man højttalere monteret slår det også alle de nye flade tv og ingen larmende blæsere. Så for mig er det mere værd end hvad folk sikkert ville byde skulle det sælges (hvilket det ikke skal)
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 08:53
Hvis men kender dette tv er der ingen tvivl om at det er 80-10.000 kr. værd, men er det jo et 4 år gammelt tv uden garanti som ikke indeholder de nyeste finesser så som 3D mm.
Når det så er sagt så ER det et fantastisk 60" Plasma-tv, måske det den sidste model der slet ikke lider af div. Plasma-problematikker så som burninn og Retention.
Hvis man så prøver at kigge i krystalkuglen, så vil prisen garanteret ikke blive bedre, MEN til gengæld vil priserne på en evt. afløser måske falde og derfor udligne differencen.
Jag valgte jo at sælge mit LX-508D for nyligt og fik 5000 kr. inkl. levering og montering, så alt i alt ville jeg nok slå til ved de 7000 kr. afhentet, HVIS jeg var afklaret med hvad der skulle købes ind.
Held og lykke med salget.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 09:54
stadig er det bare noget af det bedste billede måske det bedste, 100% fri for burn in , blæser støj og hva de ellers lider af de nye panasonic og Samsung så det skal jo være en der går op i billedet og ikke om det er et 3D tv
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 09:56
nu er der også stor forskel på et lx508d og et krp600 508 er et langt dårligere tv kun 9. gen er interessant
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af sorensen sorensen skrev:

som jeg skriver har jeg ikke travlt med at komme af med det. kun hvis den rigtig pris kommer

Enig i at det burde koste lidt mere end 7k. Men vær opmærksom på at den "rigtige" pris bliver mindre og mindre. Og de 25k det er til salg for på dba er et totalt vildskud.

Råd: monter det i loftet i soveværelset. (brug kraftige rawplugsWink)
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

nu er der også stor forskel på et lx508d og et krp600 508 er et langt dårligere tv kun 9. gen er interessant
Jeg tror nu langt de fleste ville have svært ved at se forskel hvis ikke de hang lige ved siden af hinandenWink
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Jeg tror nu langt de fleste ville have svært ved at se forskel hvis ikke de hang lige ved siden af hinandenWink

Hold da op, forskellen på dem er som nat og dag. Måtte lave en meget afdæmpet ISF-nat på mit KRP500, da jeg følte jeg fik øjnene brændt ud ift til mit tidligere 508XD.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 12:10
Kampus, det er ikke fair at sammenligne 508XD med LX508XD - det ene er high-end, det andet ultra high end. Hvis tv'ene er kalibreret korrekt er der stort set ingen forskel i billede. Der er lidt forskel i strømforbrug og sortniveau, men intet kritisk.

Jeg synes bestemt også 7k er en fair pris. Jeg solgte selv mit LX5090 for 3 år siden til 10k med vægbeslag og undermonteret højttaler.
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 18:04
kan ikke sende en pm til dig zeroXTC din indbakke er fuld
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Kampus, det er ikke fair at sammenligne 508XD med LX508XD - det ene er high-end, det andet ultra high end. Hvis tv'ene er kalibreret korrekt er der stort set ingen forskel i billede. Der er lidt forskel i strømforbrug og sortniveau, men intet kritisk.

Jeg synes bestemt også 7k er en fair pris. Jeg solgte selv mit LX5090 for 3 år siden til 10k med vægbeslag og undermonteret højttaler.

Det er heller ikke fair at sammenligne LX5090 med KRP500. KRP'et er mere lysstærkt
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Det er heller ikke fair at sammenligne LX5090 med KRP500. KRP'et er mere lysstærkt
Som allerede nævn, så er der STOR forskel på 508 XD og LX 508D, så her opstår de største forskelle, men når det så er sagt, så er KPR500 selvfølgelig bedre end LX508D, men jeg mener stadig at man skal have de 2 tv ved siden hinanden for for alvor at se forskellene, og så skal de selvfølgelig begge være kalibreret Wink
Jeg har nu aldrig manglet lys i min LX 508D men afviser ikke at KRP500 er mere lysstærk, men så igen er mit nye Samsung VILDT lysstærkt, hvilket Winkbetyder at jeg har nedjusteret dette gevaldigt.Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu