|
V/S:Pioneer KRP-600A |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tak for vuderingen
|
||
![]() |
||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
|
jeg har selv et 6090h og det er jo et fantastisk tv hvis man ser bort fra funktionerne som de nye har, rent billede er det ko stadig noget af det bedste hvis ikke stadig det bedste. har man højttalere monteret slår det også alle de nye flade tv og ingen larmende blæsere. Så for mig er det mere værd end hvad folk sikkert ville byde skulle det sælges (hvilket det ikke skal)
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Hvis men kender dette tv er der ingen tvivl om at det er 80-10.000 kr. værd, men er det jo et 4 år gammelt tv uden garanti som ikke indeholder de nyeste finesser så som 3D mm.
Når det så er sagt så ER det et fantastisk 60" Plasma-tv, måske det den sidste model der slet ikke lider af div. Plasma-problematikker så som burninn og Retention.
Hvis man så prøver at kigge i krystalkuglen, så vil prisen garanteret ikke blive bedre, MEN til gengæld vil priserne på en evt. afløser måske falde og derfor udligne differencen.
Jag valgte jo at sælge mit LX-508D for nyligt og fik 5000 kr. inkl. levering og montering, så alt i alt ville jeg nok slå til ved de 7000 kr. afhentet, HVIS jeg var afklaret med hvad der skulle købes ind.
Held og lykke med salget.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
|
stadig er det bare noget af det bedste billede måske det bedste, 100% fri for burn in , blæser støj og hva de ellers lider af de nye panasonic og Samsung så det skal jo være en der går op i billedet og ikke om det er et 3D tv
|
||
![]() |
||
|
nu er der også stor forskel på et lx508d og et krp600 508 er et langt dårligere tv kun 9. gen er interessant
|
||
![]() |
||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
|
Enig i at det burde koste lidt mere end 7k. Men vær opmærksom på at den "rigtige" pris bliver mindre og mindre. Og de 25k det er til salg for på dba er et totalt vildskud. Råd: monter det i loftet i soveværelset. (brug kraftige rawplugs
![]() |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hold da op, forskellen på dem er som nat og dag. Måtte lave en meget afdæmpet ISF-nat på mit KRP500, da jeg følte jeg fik øjnene brændt ud ift til mit tidligere 508XD. |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Kampus, det er ikke fair at sammenligne 508XD med LX508XD - det ene er high-end, det andet ultra high end. Hvis tv'ene er kalibreret korrekt er der stort set ingen forskel i billede. Der er lidt forskel i strømforbrug og sortniveau, men intet kritisk.
Jeg synes bestemt også 7k er en fair pris. Jeg solgte selv mit LX5090 for 3 år siden til 10k med vægbeslag og undermonteret højttaler.
|
||
![]() |
||
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
|
kan ikke sende en pm til dig zeroXTC din indbakke er fuld
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er heller ikke fair at sammenligne LX5090 med KRP500. KRP'et er mere lysstærkt |
||
![]() |
||
|
![]() Jeg har nu aldrig manglet lys i min LX 508D men afviser ikke at KRP500 er mere lysstærk, men så igen er mit nye Samsung VILDT lysstærkt, hvilket
![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |