|
V/S:Pioneer KRP-600A |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
DET ER FULDSTÆNDIGT LIGEGYLDIGT AT DET ER MERE LYSSTÆRKT. Har du ikke kalibreret dit tv? - mit LX5090 fik justeret lysstyrken NED ifm. ISF-kalibrering..
|
|||
![]() |
|||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
||
Dette er en vurderings/salgstråd !
|
|||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
||
ja og 600m er mere værd da det er et bedre tv lx508d synes jeg ikke så bedre ud en et 508d på trods af højere opløsning , 9g derimod er LANGT bedre
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Jamen råb du bare. Jeg ved hvad jeg ser, og ja mit KRP er kalibreret og er lysstærkt i isf-dag indstillingen. |
|||
![]() |
|||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
||
Behold det..du ska ik sælge det for de små penge der blir budt.... Stadig det bedste tv på marked.Bare min mening,og jeg har set en del af de nye.....
![]() |
|||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |