|
V: Surround setup. XTZ, Pioneer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2020 kl. 16:20 |
Hejsa,
Vi har nedgraderet til en soundbar i stuen og jeg har derfor et 5.0 setup til overs. Er det mon noget som helst værd? 5.0 surround setup fra XTZ 4 x XTZ 89 sat 1 x XTZ 89 center Alt i mat sort 1 x Pioneer vsx-921 Nogen der kunne være interesseret? Hvad er en fair pris? mvh JAcob EDIT. Subwoofer er fjernet fra listen
Redigeret af mylle - 14-Januar-2021 kl. 13:07 |
|
![]() |
|
tvikser ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-April-2013 Sted: Odense Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du interesseret i at sælge sub'en alene?
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Vil helst sælge samlet
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Hvad koster det og hvor står det?
|
|
![]() |
|
Subben er ikke inkluderet mere. Giv et bud for resten. Står i Hjallerup lige nord for Aalborg
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Giv et bud! er det Hjallerup marked:-)
Jeg tror du vil få meget nemmere ved at få bud hvis du skriver en slutdato, en HBO pris eller en køb nu pris. Bare min erfaring
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Haha :)
Jeg aner vitterligt ikke hvad det er værd. Står bare og fylder så vil gerne af med det. Vi kan sige HBO 1000kr og luk søndag aften klokken 22:00. Alle bud bør skrives her i tråden sådan at det er fair for alle interesserede.
|
|
![]() |
|
Det ser ikke ud til at der er den store interesse eller også sidder folk bare og lurepasser på at klokken bliver 22:00 :) Hvis der kommer flere bud lige op imod slut tidspunkt forlænges auktionen med 5 minutter pr nyt bud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |