|
V: Surroundsæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SørenLM ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2012 Sted: Frb, DK Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2012 kl. 16:17 |
Hej alle,
Jeg er ny her på siden og jeg skal derfor beklage, hvis det her indlæg ligger i et forkert forum. Jeg har et surround sæt som jeg stort set aldrig benytter eller har benyttet og da det blot står og samler støv, så har jeg overvejet, at skille mig af med det. Sættet består af følgende:
Det fejler intet, men jeg benytter det som sagt bare aldrig. Jeg er også godt klar at det har nogle år på bagen. Hvad tror I realistisk at sådan et sæt kan gå for? På forhånd tak og god weekend. Mvh. Søren
|
|
![]() |
|
SørenLM ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2012 Sted: Frb, DK Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen forslag overhovedet?
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
kr. 4-500,-
|
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Hvis det er niveauet så er jeg interesseret.
|
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
Hej byder gerne 1200kr
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
Havde håbet på omkring de 2.000
Redigeret af SørenLM - 17-September-2012 kl. 06:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |