recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Svs PB-13 ultra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Svs PB-13 ultra

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2010
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 09:27
Det er FI Car audio Q18 med en Labgruppen FP14000 Clone forstærker til at trække dem.

Redigeret af Hamsjael - 17-April-2015 kl. 09:30
Til top
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Nogen der ved hvordan deres pb subs er? er det bare bulder og brag, eller spiller de også rent?

Jeg har 2 stk. PB-2000 og de spiller super godt. Er overrasket over hvor stramt og effektivt de spiller,de kan ryste hele huset uden du kan høre dem,det er super fedt.
Jeg opgraderede fra nogle gamle paradigm,så har ikke haft så mange subwoofere,men de her opfylder til fulde mit behov,og de kan sagtens spille musik, i hvert fald er de hurtige nok til Lamb Of God og nuancerede nok til George Thorogood.
Mit rum er på 40m2 og der virker det bedst med 2 stk subs

Redigeret af Tsunamijhoe - 18-April-2015 kl. 18:43
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 19:34
okay tusind tak for det.... springer nok over på den vilde sub så... og prøver at investere i en mere.... har en mindre sub nu her.. men kunne godt bruge en mere....
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu