|
V: SVS SB13Plus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2013 kl. 21:08 |
Hej Recorder
ønsker at høre hvad jeg evt kan forvente at få for min dejlige SVS SB13plus sub på 1000 watt , søg evt på nettet for flere oplysninger, den er fra januar 2012 og står som ny med kvittering. ![]() |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan ikke give dig en vurdering men kunne godt være int hvis prisen er god :)
|
|
![]() |
|
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
og hvad mener du så er en god pris?
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
Ja det jo det store spørgsmål...
hvad har du selv givet for den i tidernes morgen? Den er jo udgået så svært at finde priser på den... Men går ud fra du selv går med en pris i hovedet som du ville gå med til at sælge den for?
|
|
![]() |
|
Den hedder ultra nu og kostede 13000
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
jeg vil gerne købe den, hvis du kan tage en anden sub i bytte. har nemlig været på udkig efter denne model i et stykke tid.
|
|
![]() |
|
og hvad er det for en ?
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Diy sub bygget af en prof. Den har 2x 10 peerless enhedder, hvor den ene af dem er en slave enhed. og forstærkeren er en b&w aw675 mener jeg. Spiller rigtig godt, og går rigtig dybt. Kan evt høres.
|
|
![]() |
|
ellers tak
|
|
![]() |
|
Det er helt iorden. Du siger bare til, hvis du skal have et par billeder eller noget :)
|
|
![]() |
|
starter med et bud på 6000.. Så den da igang
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |