recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Synology DS411+II
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Synology DS411+II

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M. Olsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-September-2011
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Synology DS411+II
    Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 12:34
Min trofaste NAS kommer snart i overskud i mit nye mediesetup.

Hvad skal jeg forvente at den kan indbringe?

SYNOLOGY DS411+II med 4 stk. SEAGATE BARRACUDA GREEN 2TB 5900RPM SATA/600 64MB
 fra september 2011 (kvittering haves)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 14:42
Nyprisen var 6.250 kr.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 15:48
selve nassen koster i dag på edbpriser.dk 4000, dine diske som er 3 år gamle samt har siddet hele deres liv i en nas er nærmest værdiløse imho, så måske en 2000-2500 kr vil den kunne indbringe
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 08:48

diskene er IMO ikke værdiløse, det kommer meget an på brugsmønsker.

har din nas været i brug hver dag, eller lun indimellem. det kan jo have fordoblet diskens levetid

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 11:38
Min NAS bliver tændt om eftermiddagen i hverdage og kører 24/7 i weekender og ferie (hvis jeg er hjemme)

Tak for vurderingen. Var også hvad jeg selv forventede, men altid rart med second opinion.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu