|
V: Synology DS411+II |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
M. Olsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2011 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 12:34 |
Min trofaste NAS kommer snart i overskud i mit nye mediesetup.
Hvad skal jeg forvente at den kan indbringe? SYNOLOGY DS411+II med 4 stk. SEAGATE BARRACUDA GREEN 2TB 5900RPM SATA/600 64MB fra september 2011 (kvittering haves)
|
|
![]() |
|
M. Olsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2011 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nyprisen var 6.250 kr.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
selve nassen koster i dag på edbpriser.dk 4000, dine diske som er 3 år gamle samt har siddet hele deres liv i en nas er nærmest værdiløse imho, så måske en 2000-2500 kr vil den kunne indbringe
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
diskene er IMO ikke værdiløse, det kommer meget an på brugsmønsker. har din nas været i brug hver dag, eller lun indimellem. det kan jo have fordoblet diskens levetid |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Min NAS bliver tændt om eftermiddagen i hverdage og kører 24/7 i weekender og ferie (hvis jeg er hjemme)
Tak for vurderingen. Var også hvad jeg selv forventede, men altid rart med second opinion.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |