recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Synology Ds414 inkl. red diske
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Synology Ds414 inkl. red diske

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Synology Ds414 inkl. red diske
    Sendt: 08-August-2017 kl. 21:16
Hej

Jeg har fået en Synology Ds414 inkl. 2 stk. Wd Red 2 Tb diske. Alt i original emballage dog uden kvittering.
Jeg overvejer at sælge det da jeg har en ganske ok fil pc.

Hvad vil jeg kunne forlange for sættet samlet? Jeg er meget i tvivl Shocked

På forhånd tak Clap
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 11:43
jeg ville tro omkring 1500-2000,- Ny ds416j, som svarer lidt om din dog ikke helt, koster 2400 + 2 x 2 tb til ca ny pris 650 = 3700,-
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 12:06
mange tak - Det vil jeg lige overveje:-)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 14:56
Fin NAS - tror godt 1.500kr kan lade sig gøre rent - diskene afhænger af hvor brugte de er - tror du får flere interesserede, ved udbud med diske som muligt tilvalg, da ikke alle ønsker brugte diske.
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Fin NAS - tror godt 1.500kr kan lade sig gøre rent - diskene afhænger af hvor brugte de er - tror du får flere interesserede, ved udbud med diske som muligt tilvalg, da ikke alle ønsker brugte diske.

Diskene er helt nye i plomberet emballage. NAS enheden er også ny og aldrig taget ud af kassen. Dog er der ingen plombering på den.

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 15:01
Væsentlig info - hvis der også er garanti på delene, så stiger prisniveauet naturligvis - selvf. med det forbehold at NAS'en har nogle år på bagen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu