|
V: Synology Ds414 inkl. red diske |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2017 kl. 21:16 |
Hej
Jeg har fået en Synology Ds414 inkl. 2 stk. Wd Red 2 Tb diske. Alt i original emballage dog uden kvittering. Jeg overvejer at sælge det da jeg har en ganske ok fil pc. Hvad vil jeg kunne forlange for sættet samlet? Jeg er meget i tvivl ![]() På forhånd tak
![]() |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg ville tro omkring 1500-2000,- Ny ds416j, som svarer lidt om din dog ikke helt, koster 2400 + 2 x 2 tb til ca ny pris 650 = 3700,-
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
mange tak - Det vil jeg lige overveje:-)
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Fin NAS - tror godt 1.500kr kan lade sig gøre rent - diskene afhænger af hvor brugte de er - tror du får flere interesserede, ved udbud med diske som muligt tilvalg, da ikke alle ønsker brugte diske.
|
|
![]() |
|
Diskene er helt nye i plomberet emballage. NAS enheden er også ny og aldrig taget ud af kassen. Dog er der ingen plombering på den. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Væsentlig info - hvis der også er garanti på delene, så stiger prisniveauet naturligvis - selvf. med det forbehold at NAS'en har nogle år på bagen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |