|
V: Synology NAS 1511+ med 5 WD RED 3 TB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2017 kl. 21:48 |
Hej med jer
![]() Jeg har opgraderet og sælger derfor min NAS som jeg har været meget glad for. Alt fungerer perfekt og der er ingen fejl på diskene. Hvad ville den kunne sælges for? Der er ikke garanti på diske eller NAS længere. På forhånd tak. ![]() Redigeret af hifreak - 05-Januar-2017 kl. 22:14 |
|
![]() |
|
AGAAGA ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lytter lige med.
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
har du en smertegrænse
|
|
Sony 55w828b
sony str-dn1080 Oppo 203 bluray/UHD Vifa bluespark front/center baghøjtaler system audio SA 205 |
|
![]() |
|
beatmore ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2014 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 105 |
Alt efter alder vil dine WD red diske gå for ca 500 stykket.
Det er værre med NAS'en som sikkert vil gå for mere end jeg mener den er værd, så den afholder jeg mig fra at vurdere.
Redigeret af beatmore - 06-Januar-2017 kl. 14:07 |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Ja over 4000 |
|
![]() |
|
AGAAGA ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
Har set samme enhed på dba.dk med samme specs til salg for 6000kr?
Da "alle" købere byder under 50% af udbudsprisen, ja rammer den nok de 3000kr. som er under smerten :S
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |