|
V: Time Capsule 2TB ældre model+ Airport Extreme |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:21 |
Jeg har efter en mindre opgradering nu disse 2 enheder tilovers og dem vil jeg gerne sælge men er i tvivl om hvad en fair pris er, så håber I kan hjælpe
|
|
![]() |
|
Havana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg følger lige med her, jeg kunne godt være interesseret i din time capsule.
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
Super. Hvad vil du give for den? Den bor for tiden ved Silkeborg.
|
|
![]() |
|
Havana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Det er svært, når jeg ikke ved hvilken model det er. Men umiddelbart vil jeg gerne smide 700,-
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
Hej.
Hvad skal det koste samlet???
Redigeret af Waver - 05-Oktober-2014 kl. 23:04 |
|
![]() |
|
Hej Wawer
1100 tænker jeg for dem samlet. Og Havana Det er den gamle flade time capsule model A1302 |
|
![]() |
|
Okay, når det er den model, så vil jeg ikke give 700. Havde håbet at det var A1355 eller A1409.
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |