|
V: To biografstole |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2015 kl. 16:18 |
Jeg har lige fået to af dem her
Det er en nyere model end på websiden med rødt stof på armlæn De er monteret på underlægningsplade Det er ikke lige mig, fandt jeg ud af Skal hentes i Randers, nypris ca. 3500 kr. Hvad kan jeg forvente at få for dem? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde tre stk og endte med at give dem væk... Interessen for biografstole er ikke så stor i Danmark (i hvert fald ikke i København)
|
|
![]() |
|
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
Jeg henter dem ihverfald gerne hvis det skulle være :-)
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6387 |
Ro på, nu
De er helt nye |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Jeg takker Jonas for en god handel ;0) mvh Mark
|
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |