|
V: TX-P42S10E og TX-P37X20E |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Th@mas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, men nu har jeg IKKE sat den til kr. 2.000 men kr. 1.000 og husk at det er et udgået produkt Plasma i 37", det laver Panasonic ikke mere. Det gør det interessant for dem der ikke har plads til en 42" og vil have Panasonic Plasma og en X20 har de samme tunere som de billigere Panasonic Plasma stadig har i dag. |
|
Mvh.
Th@mas TX-P42S10E TX-P50ST60 LG HR550c |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Jeg har også en 37" X20 i soveværelset. Den gør det super godt og kan nemt følge nye skærme.
Jeg er i hvert fald glad for min.. Vil nok ikke sælge min for mindre end 1500 (den er ikke til salg)
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
d19s ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
kunne bestem godt være intereseret i dit 42"
der er godt nok dvb-c tuner i det som virker til yousee?? har et px80 i stuen nu, som ikke har dvb-c, og efter som de slukker for analog signaler lige så stille kunne jeg godt bruge en bedre tv ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |