|
V: Velodyne spl 1200ultra |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2014 kl. 09:38 |
Overvejer at sælge min sub. Men ved ikke hvad jeg kan få for den.
Den har lidt overfladiske ridser på toppen, men ikke noget særligt. Eller står den i flot stand inkl. Målemikrofon, fjernbetjening. Den er ca. 1.5år gammel. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må man spørge hvorfor, det er en af de bedste subs?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
En sub af anerkendt fabrikat taber typisk ikke helt så meget som meget andet AV-udstyr. Så mit bud er 65% af nyprisen
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Jeg købte spl 1200r, som er ældre, til ca 6000,-
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
@kampus..
Selvfølgelig må du spørge :) Jeg vil gerne have en B&W db1 :) @Hother, så en 6-7000kr? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Ja det passer meget godt. Forsøg evt. at sælge den andre steder end her. Mener du ikke B&W p1?
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
@Hother, det var også for at få en ide om hvad jeg kunne forestille mig den kunne indbringe :)
Nej, jeg mener db1 :) den store med 2x12" til 27k fra ny af. |
|
![]() |
|
Det må være en kras herre
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er en avanceret satan. Spændende at høre om den banker Velo'en ud af lokalet, for du skriver vel lidt herinde om dine erfaringer med den.
|
|
![]() |
|
Den kommer først i hus til næste år regner jeg med, til den tid skulle jeg gerne være flyttet i hus og dermed fået en større stue :)
Men skal nok komme med mine erfaringer :) |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg har selv haft 1200Ultra. Rigtig lækker subwoofer.
Og sjovt du søger efter DB1, for dem har jeg købt 2 af og de levere det man kan kalde yderst imponerene bas samt lydtryk her hjemme. Når jeg har fået trukket kabler samt sat det sidste Molton op er du velkommen til en demo af det hele. |
|
![]() |
|
Hej André, du har ikke brug for 2. Sælg den ene til mig, du får en spl1200 med i købet :D
Vil meget gerne komme til demo, har kun hørt den i hfk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |