|
V. VSX-921, EOS-1000D, DS213j NAS |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg solgte en Pioneer VSX-921 for 3 år siden for 1800 på DBA. Jeg havde en henvendelse på annoncen, så jeg tror mere på omkring en lille tudse og måske endda mindre. Den blev solgt for et par år siden for mellem 2000 og 2500,-kr. hos Elgiganten og siden hen er der kommet 3 nye versioner (922,923 og 924) af modellen
![]() |
||
![]() |
||
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
|
Står der IS på objektivet??
|
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
|
Ja, naturligvis brugt. Jeg ville sætte den til 1200, og slå til når der kom et bud på 1000,- |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
|
Lyder et bud på 600 for NAS'en helt urimlig?
|
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
|
Jeg har solgt NAS'en med harddisk, og modtager gerne bud på det andet.
Rolf: Ja det er nok meget realistisk. steftholm: Fysisk på objektet kan jeg ikke se nogen steder at der står IS. |
||
![]() |
||
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
|
hvor i landet?
|
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
|
Kalundborg!
|
||
![]() |
||
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
|
kan hente din pio 700
|
||
![]() |
||
|
Det er desværre for lavt, til at jeg vil skille mig af med den :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |