recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Vudering af Nintendo DSi + 4 spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Vudering af Nintendo DSi + 4 spil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Vudering af Nintendo DSi + 4 spil
    Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 08:58
Hej, 
knægten (6½år) snakker meget om at få en Nintendo klap-sammen fætter! Og der er en til salg i nærheden til 375 og med 4 spil ender vi på 500kr. 

Spilene er:
Mariokart DS, Force unleashed, Lego star wars hele sagaen og Fifa 08, og det er nogle jeg har indtryk af at knægten synes er fede!

Så er der nogle der kan spille ind på om det er nogenlunde fair eller snyder jeg mig selv......for vi har slet ikke styr på hvad disse lidt ældre Nintendo skal koste osv.!

Redigeret af kbaggen - 12-Oktober-2016 kl. 09:00
http://iblopper.bubble-logger.com
Til top
clausnoer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Juni-2015
Sted: DK
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausnoer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 11:07
Jeg købte en til min datter for 1 1/2 år siden for 200kr, så 375kr er nok i overkanten.
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 11:29
Ok, ja, det tænkte jeg også selv lidt!

Er det en 3DS man skal have eller er det 3D der ligegyldigt iht. at alle spil kommer til begge og der i 2D ikke er forskel, eller?!?!?
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 19:53
Troede slet ikke de var noget værd mere. Tror lige jeg skal have en snak med knægten Smile da hans bare ligger en skuffe
Til top
rafgut Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-April-2009
Sted: Denmark
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rafgut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 09:44
Til den pris kan du få en brugt 3DS på dba. Og det burde du købe.
Ikke pga af 3D effekten(som kan slås til/fra som man lyster).
Men 3DS er en nyere model med bedre skærm, bedre grafik og så kan den spille alle DS spil. Både de gamle og de nyere 3DS spil.
:)
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 13:00
Ok, hvis nogle ligger inde med en 3DS og vil sælge til en fornuftig pris, så sig til :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu