|
V: Xbox One med Forza 5 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2015 kl. 18:41 |
|
Hej Recordere,
Jeg har en Xbox One jeg ikke får brugt, da jeg også har PS4. Den er med én controller og Forza 5. Kvittering og org. emballage forefindes. Få måneder gammel - med andre ord - som ny. Hvad er sådan en værd? Har hørt brok om at folk synes de er sat for højt. Mvh, Lars
|
||
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Uha, en ny med halo kan pt anskaffes for 2200 kr.
Så ved jeg godt du har forza med i stedet. Men personligt er jeg nede i nærheden af max 14-1500kr Men kan være andre har en anden mening. |
||
![]() |
||
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
|
Starter gerne på 1000 uden forza
|
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
|
Kom igen...
Du skal regne med en 30-40 procent tab i forhold til nyprisen, når varen nu er så ny og stadig med garanti, så 1500 kr., er ikke helt ved siden af... Jeg vil sige 1400 kr., burde være mindsteprisen, med mindre, du absolut skal af med den, med det samme...
Redigeret af Supergris - 16-Maj-2015 kl. 19:46 |
||
![]() |
||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
|
Jeg vil godt byde 1.200
|
||
![]() |
||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
|
Den er da mere værd...
Byder Kr. 1300,- Men hvor i landet er vi? |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
tjaa, der står By, Land: København, DK |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Måske det kan pege lidt i retning af hvad du kan forvente. Jeg gav 2500kr for En Xbone med Kinect og 2 controllere i påsken. Så ingen Kinect og kun en controller og et spil, som er 1½ år gammel nu, så skal du ikke forvente meget mere end 1500kr.
|
||
![]() |
||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
|
My bad.... Den havde jeg overset HackerJac... ![]() Så skal der en PostDK til - hvis jeg skal købe og hvad siger sælger til dette? |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
![]() |
||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
|
Hvad siger sælger ?
|
||
![]() |
||
|
Mit ovenstående bud er selvfølgelig + porto (Porto skal tillægges de Kr. 1300,-) ![]() Men hvad siger sælger - lad os få dig på banen.... ![]() |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Alt efter hvor i landet, kunne jeg også være interesseret i at smide et bud på den. Kom glad med en placering.
Og ja, har set placering i siden, men skal lige sikre mig, at den er up to date Redigeret af aerik - 18-Maj-2015 kl. 19:05 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |