recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Xbox One med Forza 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Xbox One med Forza 5

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 22:30
Hej drenge og piger,

Først og fremmest, nu var det en vurderingstråd og ikke en salgstråd..

Når det så er sagt, så foretrækker jeg at handle via Recordere, da der som regel handles seriøst og hurtigt til fornuftige priser.. Men folkens, her skyder I helt galt med prisen...til 1500 tænkte at jeg heller ville smide boxen i havnen end at sælge den.  En ny koster 2300 med de gamle Halo-spil som ingen gider - 3 måneder og et bedre spil er altså ikke lige med -800kr eller et værditab på 35% - især ikke når hele pisset er mint med kvittering og emballage. Skal vi følge den afskrivning, så er den 500kr værd til jul - nej vel?

Korte af det lange - den blev hurtigt solgt i den blå til 1900.

Husk - det er ikke altid en god strategi at ligge ud med chokerende lave bud. Det er ikke kun købere der kan skræmmes væk.

Ha' en fortsat god aften.

Tråd lukket.

Lars

ps.
Ja jeg bor stadig i Kbh.

Redigeret af Lars_M - 18-Maj-2015 kl. 22:30
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2015 kl. 23:01
Tommelfinger opad :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu