|
V: Xbox One med Forza 5 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej drenge og piger, Først og fremmest, nu var det en vurderingstråd og ikke en salgstråd.. Når det så er sagt, så foretrækker jeg at handle via Recordere, da der som regel handles seriøst og hurtigt til fornuftige priser.. Men folkens, her skyder I helt galt med prisen...til 1500 tænkte at jeg heller ville smide boxen i havnen end at sælge den. En ny koster 2300 med de gamle Halo-spil som ingen gider - 3 måneder og et bedre spil er altså ikke lige med -800kr eller et værditab på 35% - især ikke når hele pisset er mint med kvittering og emballage. Skal vi følge den afskrivning, så er den 500kr værd til jul - nej vel? Korte af det lange - den blev hurtigt solgt i den blå til 1900. Husk - det er ikke altid en god strategi at ligge ud med chokerende lave bud. Det er ikke kun købere der kan skræmmes væk. Ha' en fortsat god aften. Tråd lukket. Lars ps. Ja jeg bor stadig i Kbh.
Redigeret af Lars_M - 18-Maj-2015 kl. 22:30 |
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tommelfinger opad :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |