recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Xiaomi Mi5 64gb, 3gb ram, sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Xiaomi Mi5 64gb, 3gb ram, sort

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 21:35
Jeg går lige ud fra, at det ikke er modellen med keramisk bagside, siden OP skriver om ridser i glasset på bagsiden. Det er ellers den model jeg har haft kigget lidt på. Hvilken farve har telefonen i øvrigt?

BTW, der findes tre forskellige modeller, Mi 5, Mi 5 Prime og Mi 5 Pro. Alle har Snapdragon 820, men den taktes lavere i den mindste model. Se evt. her.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg går lige ud fra, at det ikke er modellen med keramisk bagside, siden OP skriver om ridser i glasset på bagsiden. Det er ellers den model jeg har haft kigget lidt på. Hvilken farve har telefonen i øvrigt?

BTW, der findes tre forskellige modeller, Mi 5, Mi 5 Prime og Mi 5 Pro. Alle har Snapdragon 820, men den taktes lavere i den mindste model. Se evt. her.

Det det er modellen med 64GB plads og 3GB ram er der tale om Xiaomi Mi 5 Prime:
Til top
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 23:50
Netop, som mkirkelund skriver, er det 64 gb versionen, som også kaldes Prime. Jeg kan i øvrigt lige opdatere, at jeg er blevet gladere for telefonen den seneste uges tid. Den er stadig stor og hulens glat, men speed, kamera, skærm osv. spiller max - prisen taget i betragtning.
Så medmindre der skulle komme et helt vildt bud/vurdering, tror jeg bare jeg beholder den.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 07:08
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg går lige ud fra, at det ikke er modellen med keramisk bagside, siden OP skriver om ridser i glasset på bagsiden. Det er ellers den model jeg har haft kigget lidt på. Hvilken farve har telefonen i øvrigt?

BTW, der findes tre forskellige modeller, Mi 5, Mi 5 Prime og Mi 5 Pro. Alle har Snapdragon 820, men den taktes lavere i den mindste model. Se evt. her.

Det det er modellen med 64GB plads og 3GB ram er der tale om Xiaomi Mi 5 Prime:

Det regnede jeg også med. Havde bare ikke lige tiden til at checke mere i går. Derfor også bare det generiske link til Mi 5 telefonerne på Honorbuy.
Oprindeligt skrevet af Nilloviz Nilloviz skrev:

Netop, som mkirkelund skriver, er det 64 gb versionen, som også kaldes Prime. Jeg kan i øvrigt lige opdatere, at jeg er blevet gladere for telefonen den seneste uges tid. Den er stadig stor og hulens glat, men speed, kamera, skærm osv. spiller max - prisen taget i betragtning.
Så medmindre der skulle komme et helt vildt bud/vurdering, tror jeg bare jeg beholder den.

Jeg tror, at du gør klogt i at beholde den. Såvidt jeg kan forstå det, så er det en ret fed telefon og størrelsen virker heller ikke alt for voldsom i forhold til mange andre nye telefoner. Fatter ikke helt den der "phablet" trend. Nå ja, og så er der nok ikke mange med en Mi 5 herhjemme, så du har også lidt "blærefaktoren"... Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 12:26
Ja, ud af de 5"+ telefoner som findes derude hører den til blandt de mindre. Dog har jeg det ligesom dig med "phablet-trenden".

Phablet-trenden er vild i Kina, så Xiaomi laver desværre ikke telefoner under 5" mere. . Jeg var ude i overvejelser om, jeg skulle skifte til en mi 4c, eftersom den formentlig dækker mine behov, er væsentlig billigere, og har plastikbagside (ikke så glat). Så ville blærefaktoren i at have noget unikt også stadig være der og den ville fungere godt med alt det andet Xiaomi udstyr jeg også bruger.

Var i øvrigt også på jagt efter keramikmodellen af Mi5, men den var ikke til at opstøve nogen steder, da jeg var derovre, så det endte med det næstbedste :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu