|
V: XTZ 95.22 On-Wall (sort) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flanagan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2012 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2021 kl. 11:39 |
![]() Jeg søger en vurdering på et sæt fine XTZ-højttalere. De er købt i Dan's TV- og HIFi-Center. Brugt meget kortvarigt. Ingen fejl eller mangler. Modellen har været solgt her på siden tidligere, men der stod ingen pris. Jeg har ikke besluttet mig for om de skal op og hænge igen. Så nu vil jeg se hvad de evt. kan sælges for. Specifikationer og flere billeder kan findes her: https://www.xtzsound.eu/product/95-22?technical Befinder sig i København.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er nypris på dem?
|
|
![]() |
|
flanagan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2012 Status: Offline Point: 10 |
380 Euro ca. 2800kr. Men de er så vidt jeg kan se ikke på lager nogen steder.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
også en fin pris :) Ærgerligt de ikke er i hvide! Kan ikke overtale fruen til at hænge sorte kasser op :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |