recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: XTZ 99.25 center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: XTZ 99.25 center

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 18:33
Ikke rigtigt, da jeg køber stereo. Der er selvfølgelig mulighed for at tilkoble den dertil, men det er jo svært at lave nogen vurdering, andet end at du kan høre den spiller som den skal.
Til top
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 13:48
Okay, jeg vil gerne lige høre at den spiller som den skal, når jeg afhenter den (såfremt mit bud "vinder").

Jeg ville dog gerne have hørt den i dit setup, da det minder meget om mit eget - samme fronter, sub og Marantz receiver :-)
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2013 kl. 14:49
Under alle omstændigheder er du mere end velkommen til at høre det, selv hvis du ikke køber det. Smid mig en pb hvis du er interesseret i det. :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu