|
V: XTZ 99.25 center |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke rigtigt, da jeg køber stereo. Der er selvfølgelig mulighed for at tilkoble den dertil, men det er jo svært at lave nogen vurdering, andet end at du kan høre den spiller som den skal.
|
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Okay, jeg vil gerne lige høre at den spiller som den skal, når jeg afhenter den (såfremt mit bud "vinder").
Jeg ville dog gerne have hørt den i dit setup, da det minder meget om mit eget - samme fronter, sub og Marantz receiver :-)
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Under alle omstændigheder er du mere end velkommen til at høre det, selv hvis du ikke køber det. Smid mig en pb hvis du er interesseret i det. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |