|
V: XTZ 99.36 og XTZ A100 D3- evt. B: Sonos playbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2016 kl. 18:32 |
Har disse to, højtalerne i mat sort og forstærker i sort, de er cirka 5 år gamle.
Jeg havde selv forestillet mig noget ala 6.000 DKK, det er lige under halvpris af nypris. Er det fuldstændig urealistisk?
Redigeret af serano - 08-Marts-2016 kl. 18:26 |
|
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er 99.36Mk2 er det nok ikke helt urealistisk.
Du får mest ved at sælge adskildt. Amp'en er lang mere eftertragtet. |
|
![]() |
|
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
Tak for svar :-) Er det nærmere 5000 DKK i så fald? 2500 DKK for højtalere og 2500 DKK for amp? :-)
Redigeret af serano - 05-Marts-2016 kl. 10:25 |
|
Samsung 65NU7455
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Hvor befinder det sig henne, i Aalborg? Er der chancer for at du kommer længere syd på engang i mellem?
![]() |
|
![]() |
|
Hej Gump
Det befinder sig i Aalborg C ja Det gør jeg desværre ikke, har ikke nogen bil, er du interesseret ellers? :-)
|
|
Samsung 65NU7455
|
![]() |
|
Jeg påtænker at anskaffe mig en Sonos Playbar i stedet for(mit værelse er for lille), så hvis der er nogen der kunne være fristet til et bytte kunne vi godt finde ud af noget :-)
|
|
Samsung 65NU7455
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Jeg kunne måske godt interesseret i forstærkeren (som du kan se i min signatur så har jeg et par højtalere magen til dine som jeg er meget glad for), men problemet er at jeg befinder mig i det mørke Sønderjylland...
|
|
![]() |
|
Jeg er virkelig også glad for begge dele, men jeg har en meget lille lejlighed og de får ikke lov at komme til deres ret, så derfor er jeg nok ude i noget Sonos i stedet for :-)
Du har ikke noget familie heroppe eller kommer forbi heroppe engang imellem?
|
|
Samsung 65NU7455
|
![]() |
|
Det tætteste jeg har er Århus, og det bliver nok først til sommer at jeg skal derop. Hvis du ikke er af med den til den tid, så kan vi lige kigge på det igen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |