|
V: XTZ-setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Maj-2013 kl. 02:02 |
Hej.
Jeg ville lige høre hvad I tror mit lille setup kunne være værd i dag. :)
Det består af en Onkyo 507 XTZ 93.21 XTZ 92.23 (x2) XTZ Floorstand 99 (x2) HarboSound Sat10 (x2) Der kan følge lidt Supra-kabler med. De kostede vist ca. 30dkr meteren, og der vel ca. 15-20m i alt. Det fejler intet, og vil evt. udelukkende blive solgt, hvis jeg køber en Sonos Playbar. :) |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer an på alder...
|
|
![]() |
|
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
Det er omkring 2år
Bortset fra Harboerne, de er lidt ældre, da de blev købt brugt. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg tror at du regne med ca. 50% af din nypris for dine XTZ - og en del mindre for dine Harbo, de står vist ikke så højt i kurs
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |