recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Yamaha RX-V 373
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Yamaha RX-V 373

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Yamaha RX-V 373
    Sendt: 13-Februar-2015 kl. 00:35
Hej allesammen.

Jeg står og skal ud og investere i mit første 'rigtige' setup. Og pengene er pt ikke de største. Men jeg er så blevet tilbudt ovenstående Yamaha reciever til 5-600,- men jeg kan simpelthen ikke vurdere om det er billigt eller om det er prisen for en entry-level reciever?
Er der andre der har nogle gode ideer? Jeg vil primært komme til at se film på udstyret.
LG E8 55” OLED
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 02:49
Så vil du være noget bedre stillet, ved at købe receiveren i denne tråd:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=137505&title=s-v-pioneer-bdp51fp-vsx1020

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 13-Februar-2015 kl. 02:50
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 20:30
Jaa det kunne godt se sådan ud.
Men tænker at hvis det fortsætter med at komme så hurtigt ned i pris så kan jeg vel lige vente lidt længere og så købe en årgang nyere.
LG E8 55” OLED
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu