|
V: Yamaha RX-V 373 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2015 kl. 00:35 |
Hej allesammen.
Jeg står og skal ud og investere i mit første 'rigtige' setup. Og pengene er pt ikke de største. Men jeg er så blevet tilbudt ovenstående Yamaha reciever til 5-600,- men jeg kan simpelthen ikke vurdere om det er billigt eller om det er prisen for en entry-level reciever? Er der andre der har nogle gode ideer? Jeg vil primært komme til at se film på udstyret. |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vil du være noget bedre stillet, ved at købe receiveren i denne tråd:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=137505&title=s-v-pioneer-bdp51fp-vsx1020 M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 13-Februar-2015 kl. 02:50 |
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jaa det kunne godt se sådan ud.
Men tænker at hvis det fortsætter med at komme så hurtigt ned i pris så kan jeg vel lige vente lidt længere og så købe en årgang nyere. |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |