recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Yamaha rx-v675
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Yamaha rx-v675

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mhpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Yamaha rx-v675
    Sendt: 08-August-2018 kl. 15:13
har denne model som intet fejler. Købte den for ca 4 år siden. Jeg vil gerne skifte den ud med en nyere model, da jeg ønsker 2 X Hdmi out. Pga tv og projektor. 

Kan man sælge den model eller er den for gammel ?

Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 17:39
Har den Apple AirPlay? Kunne måske godt være interesseret. Og hvor i landet befinder den sig?
Mvh Lars.
Til top
mhpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 09:13
ja den har ‘Alt’ ;) tjek linket i første post der en god oversigt. Befinder sig i Aarhus 
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 14:05
Hvilken pris tænker du?

/René 
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
mhpdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhpdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 20:53
Har ikke rigtigt nogen pris ide. Det var derfor jeg spurgte en vurdering herinde :)

Som sagt så virker den perfekt og eneste grund jeg til ønsker at skifte den ud, er for at få 2x Hdmi out ellers er surround lyden helt perfekt. 
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 21:21
Ok, jeg skal bruge en reciever med ARC, så tænkte din kunne bruges . Sig til hvis du vil sælge den.
/René 
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu