|
V: Yamaha RX-V775 Surround Receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2020 kl. 12:37 |
Jeg har en Yamaha RX-V775 Surround Receiver tilovers på grund af opgradering til 4K. HDMI indgangen på fronten er desværre knækket og dermed defekt, men ellers fejler den ingenting. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad den er værd, håber i kan hjælpe?
På forhånd tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svært at svare på ... alene det faktum at den blot har HDMI 1.4 gør den jo - som du ved - lidt uinteressant i 4K HDR-øjemed, så du skal være heldig at nogen med begrænset behov skal opgradere sin gamle hjemmebiograf (f.eks. gå fra DD 5.1 til 7.1 HD-lyd), eller udelukkende bruge den til lydafspilning, ikke som knudepunkt i et AV-setup. Måske en startpris på 750,-/1000,- og se hvad der sker?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5223 |
Prøv på dba med 1200,- så er der lidt at forhandle med. Det er en kraftig reciever på næste 100 watt, så velegnet til en der skal lave en billig bio.
|
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
Mange tak for jeres svar, prøver at sælge den på DBA
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |