Hej alle,
Håber at kunne få lidt hjælp herinde.
Har et problem da jeg har viasat og Canal digital via parabol i dag.
Har læst frem og tilbage om man kunne finde en modtager der kan klare begge kort som jeg har i dag, men også klare de HD kanaler jeg kan tage. Det findes åbenbart ikke. Troede at dreamboxen kunne, men har nu snakket med 2 sat. butikker og de siger at det ikke kan lade sig gøre.
Så langt så godt.
Står og skal til at købe ny skærm til stuen så jeg får en med indbygget dvb-c tuner. Har en 42" panasonic plasma skærm som jeg er meget tilfreds med. Den ryger ind i soveværelset
Har kigget på en del nu. Via arbejde kan jeg købe Samsung billigt. Deres 855 i 50" er nu fed, men jeg er bare så træt af de højtaler, da jeg ikke vil tænde surround sættet hver gang skærmen skal tændes. Så den ligger på en LCD 46" 755 skærm. Selvom jeg nu er glad for plasma.
Men nu har jeg set at V10 er med dvb-s! Eller er den? Kan ikke finde ud af det. Skal den købes i Tyskland før man får dvb-s med eller kan man købe den i Danmark? Som jeg forstår det, virker canal Digital med den tuner også de HD kanaler jeg via dem. Er der nogen der kan bekræfte at det virker med Canal?
Hvis det gør, så skal jeg jo beholde min gamle Strong box til viasat kanalerne og bruge tv'et til Canal Digital. Men hvordan gør man med antenne stikket? Den skal vel spilttes på en måde? Skal man ha' nye hoveder på.
Håber at nogen kan hjælpe.
På forhånd tak