|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||||
Screenshots kan ikke bruges til vurdering af billedkvalitet generelt, men én ting det SLET ikke kan bruges til, er at sammenligne sort-niveau. Sort i de forskellige screenshots afgøres af kameraet, ikke af skærmen. Jeg kan sagtens tage et billede af min laptop's LCD-skærm, hvor det ser ud som om den er knaldsort, det er intet problem overhovedet. |
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||||
netop det har jeg har snart skevet mange gange, når man ser en g10 og en 5090H med egen øjne er der en meget stor forskel. Det behøver man ikke måle udstyr til. men har som sagt ikke set en v10 |
|||||
![]() |
|||||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
||||
Jeg har været i NBradio idag og har set en V10'er i aktion. Den hænger ved siden af en G10 og en x10 og det er ingen tvivl om at sortniveauet ganske enkelt var fremragende selv i dagslys. Farverne var en tand for mættede (lidt for rødt) men dette kan justeres. Og det var stor forskel på sortniveauet mellem V10, G10 og x10. V10'eren er bestemt et tv jeg på det allervarmeste kan anbefale! |
|||||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||||
de må jo bruge et filter på den v10, for synes bestemt ikke en g10 ser godt ud i dagslys. Der står jo også at den har et pro filter i spec. for det er jo samme panel de bruger på en g10 og en v10. |
|||||
![]() |
|||||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
||||
Det skal jeg ikke kunne sige |
|||||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jeg tror nemlig en v10 er fået en slags filter som et samsung 855, der gør at sort ser bedre ud i dagslys. |
|||||
![]() |
|||||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
||||
Du kan også sagtens forbedre sortniveauet med signalbehandlingen alene! Panas neopdp burde have det samme potentiale som pio kuro. Det er ikke panelet alene der gør det. og ja de bruger sandsynligvis også et filter ligesom pioneer. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ja pontentiale, men en g10 er ikke bare i nærheden i et mørkt rum. men er da spændt på hvad testen siger om en v10. |
|||||
![]() |
|||||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
||||
Min pointe var jo netop at folk lægger alt for stor vægt på panelet! signalbehandling har rigtig meget at sige og hvis pana virkelig ville kunne de sagtens krumpfe pioneer. De satser bare på et andet marked end pioneer gjorde. Måske ser vi et konkurrencedygtigt tv fra dem næste år nur hvor der er kommet et hul i markedet. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
du har helt ret, der skal nok komme et rigtig godt tv fra panasonic til næste år hvis de bruger ressourcerne ordentligt. Men i mine øjne er problemet prisen, for kvalitet koster. Et pioneer koster alt for meget og bygge i forhold til deres fortjeneste. Mange vælger en x10 fremfor en g10 pågrund af prisen og blæser som jeg håber de finder en løsning på. |
|||||
![]() |
|||||
erling1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
||||
Uf! Har I andre V10-ejere samme oplevelse? |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |