|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
wanjer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Status: Offline Point: 251 |
![]() |
||
Jeg må som udgangspunkt gå ud fra at Tapeconnection godt kan finde ud af at indstille et tv også selvom det er en LED skærm. Må indrømme at jeg ikke tror (ved det ikke) at man kan opnå den samme glød/dybde i farverne på LED'en uanset hvor meget du stiller på den. Men igen det ved jeg selvfølgelig intet om :) Det kan godt ske det var en god ide at tage en DVD med derned og så kigge igen, men er egentlig så småt ved at have afskaffet alt med SD materiale og planen var jo også at kunne nyde skærmen med HD panoreringer. Men det kan godt ske det bare er mig der har set mig blind på det. Lige p.t. er det godt nok meget fristende at benytte sig af forside tilbudet på en KRP-500A skærm, men igen det er også mange penge....... |
|||
![]() |
|||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
||
Må nok tilslutte mig det sidste her. Har både B855 og V10 i butikken. De er meget ens efter ok indstilling, men ingen tvivl; De æder begge LCD og LCD/LED til morgenmad |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Har en 500M og har aldrig oplevet problemet. kun på dårlige produceret udsendelser.
har faktisk ingen forklaring på hvorfor nogle udsendelser er meget dårlige i panoreringerne hvor liebhaverne er et godt eksempel har ikke set det på andre serie film osv fra tv2. det er mange penge, men en v10 er god. En 500A er alså toppen. tænk på hvad en skærm med led og local dimming koster i 50 tommer. et godt tv. Men hvis du bedst kan lide et plasma billede, ja så er en 500A alle pengene værd. Har vel en 150 blu-ray film efterhånden og de kører som de skal. Jeg var en første som opdagede 24p problemet på en G10 på dette site, så ved godt om det hakker eller kører som det skal i 24P Men pas på med HD, man bliver afhængig ![]() Redigeret af xcardman - 03-Oktober-2009 kl. 07:27 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
Rysz pas på Ja ikke kommer efter dig
![]() |
|||
![]() |
|||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
||
100hz på lcd behøves ikke at slås fra, hvis du leger lidt med det, kan det sagtens blive et udemærket resultat! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Men 100hz på et plasma og lcd kan ikke sammenlignes. Redigeret af xcardman - 03-Oktober-2009 kl. 07:28 |
|||
![]() |
|||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
||
Nu ved jeg ikke om det var til mig, men samligner ik plasma og lcd, men kun ud fra LCD synspunkt. Hvis det gør tv'et endnu bedre er der jo ikke noget galt i det, og det ser bedre ud. Hvis du læser hdtvtest review af 7020, vil du se at de kommer frem til samme konklusion. Det er selvf. kun lige netop det tv, men også kun det jeg selv har erfaring med. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Vi ser forskelligt på det, men bare det at 100hz skal ind og opfinde et billede, så står jeg af.
Mener også Flemming har slået det fra på hans 7070. Redigeret af xcardman - 03-Oktober-2009 kl. 12:55 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ved ik hvem Flemming er, men uden at sige noget om ham, tror jeg nu at hdtv ved hvad de snakker om. Og har du da set et 7070 med de indstillinger siden at du automatisk står af? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
brugeren Flemning Ja har prøvet både på Sony og Samsung. men igen ser vi meget forskelligt på et billede og derfor hele den debat omkring led/plasma. lcd/led bruger en masse billedebehandling og dynamisk kontrast. Intet af det vil jeg have på min skærm så vidt det kan undgås. En grund til jeg ikke har lcd tv i dag. så kan der komme nok så mange positiv anmeldelser af tv, men hvis den anmelder ikke har samme syn på et godt billede som jeg har. Så kan jeg ikke den til noget. Jeg håber bare der kommer endnu mere fokus på billedet før alt andet. Mit gamle panasonic px80 var jeg absolut ikke tilfreds med på nogen områder. Bare for at sige plasma ikke behøver nødvendigvis at være godt. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu har du jo ikke set pågældende tv med givne indstillinger, så kan du vel helt ærligt ikke svare på. Derudover forstår jeg godt de synspunkt, og er også enig i det meste fx dynamisk kontrast. Edit: Ved ikke hvorfor vi pludselig skal snakke om PX80, vi snakker ikke om plasma tv, det har intet at gøre med lcd vs plasma. Redigeret af uggeren - 03-Oktober-2009 kl. 13:25 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
uggeren
Fordi mange tror jeg hader lcd tv. Ja det har jeg gjort og det gamle lcd fra 2006-2007 har jeg aldrig forstået folk kunne finde på og købe. derfor skrev omkring en px80. en af mine venner har et 7070, så tro mig jeg har set en 7070. Den viser da et fint billede. Men igen bare ikke det jeg ønsker et tv skal kunne. vi har prøvet med 100hz til og fra. Han har så en projektor til film. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |