recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af 32"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af 32"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zyde Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2006
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af 32"
    Sendt: 07-September-2007 kl. 11:40
Efter at have lavet et masse research skal jeg til at vælge hvilket tv jeg vil købe. Planen er at købe et 32" LCD nu og bruge det i min stue. Når økonomien så er til det om 1-2år skal jeg have noget større og bedre. Det mindre skal så flyttes til soveværelset. Jeg skal bruge det til lidt af hvert nu, film, tv, og tilsluttet min PC. TV er fra vores fællesantenne i boligforeningen. Kvaliteten er lidt svingenede og jeg får nok ikke den store brug for en digital-tuner udover lige til DR og TV2. Prisen skal ligge under 7500kr.

Der er 7 skærme på min liste. Kvalitet/Pris er højeste prioritet men jeg kan rigtigt godt lide hvis TV'et har en "wow" effekt når man ser designet og billedet (det er jo et møbel der skal stå i stuen). Alle input/råd er meget velkomne, jeg har tilføjet mine egne synspunkter om hver enkelt tv.

Sony KDL-32V2500
7000kr
Har set den og synes bestemt der var noget "wow" effekt i den. Jeg har dog læst anmeldelser hvor den får kritik for problemer med hurtige bevægelser. Hvor "dårlig" den er på det punkt i forhold til de andre ved jeg ikke.

Toshiba 32C3000P

5200kr (6000kr hvor den er på lager)
Prisen er rigtig god og den er ret hypet på danske fora. Har set den selv og var lidt skuffet over synsvinklen hvor sort meget hurtigt bliver til grå. Jeg er dog nybegynder når det kommer til at vurdere billedkvalitet.

Panasonic TX 32LED7F
6000kr
Panasonic får solide anmeldelser og denne model ser ud som om den er god til prisen. Er dog lidt bange for at den er for "ordinær" og at jeg ikke får min "wow" effekt.

Philips 32PFL7332
6400kr
Var snublende tæt på at købe et PFL5522 den anden dag. Dette ser dog ud til at være nummeret bedre med nyere teknologi til næsten samme pris. Har set det og elsker designet.

LG 32LB2R
6900kr
Umiddelbart en svag favorit hos mig lige nu. Flot design, 100hz og fine anmeldelser rundt omkring. Har dog aldrig set det selv og er lidt bekymret for hvordan det vil håndtere et analogt tv-signal.

JVC LT-32G80BU
7200kr
Nok det TV jeg ved mindst om. Ser ganske interessant ud og kan godt lide at det er en ny model. JVC virker også som et solidt mærke.

Samsung LE32M87BD
7400kr
TV'et ser ud til at have det hele. Gode specs over hele linien. Det er dog også det dyreste på min liste og jeg er ikke specielt vild med Samsungs "plastic" design selvom denne model dog ser lidt bedre ud på billeder end mange andre Samsung modeller.

Jeg håber at I vil hjælpe mig. Enten med relevant info på de enkelte TV eller bud på hvilket en jeg vil blive mest glad for.

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2007 kl. 12:45

Hej!

Samsungèn er det med det bedste billede af disse tv...klart.

Om det er den højere pris værd,kan kun DU afgøre

Prøv at få set dem alle hvis det overhovedet er muligt.

Og.......:GLEM disse "anmeldelser"....GLEM DEM.

lrev



Redigeret af lrev på jobbet - 07-September-2007 kl. 12:53
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu