|
Valg af 5.1 til TV i stue. Bose? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
mTs813 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: KBH V, Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad med det her sæt: http://www.whathifi.com/review/bw-mt-60d man kan købe det i hifiklubben, så vil da foreslå at tage i klubben at høre dem.
|
|
![]() |
|
Ole_Bole ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 11 |
Tak for svarene.
Hvad er dette "3-2-1 anlæg fra Bose"?
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
3-2-1 anlæg er et 2,1 system. Altså to højttalere med et basmodul. De to højttalere hænges op ved siden af tv, og ved hjælp af flere enheder, forsøger det at simulere surround. Det er bedre end ingen surround, men helt godt bliver det aldrig ;)... Til gengæld er det en "billig" måde at komme til deres jewel cube enheder - som i 3-2-1 systemerne hedder gemstone... Det er systemet 3-2-1 GS der har disse gemstone enheder, kostede ca 10 k fra ny af, men kan findes brugt til rigtig gode priser!
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Hvis du ligefrem syntes Bose giver en sprød lyd og du er jo ikke lydnørd, spiller sikkert ikke højt og har ingen balsal, så syntes jeg du skal nappe Bose. |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Det handler vel om stil og indretning, det kan godt være at højtalerne er bedre end dem fra T10 og at de også er lidt mindre i bredden, samt at de er hvide. Men personligt er jeg ikke for det aflange design, hvilket skyldes at de har sat to højtalere oven på hinanden, da jeg mener at det ser klodset ud. Derimod er jeg mere til T10, der er mere firkantede i designet, dog 19 mm bredere. Hvis vi endelig skal nævne prisen, så er der en prisforskel på ca 16.500 kr mellem T10 og V35, spørgsmålet er om den lidt bedre lyd er prisen værd.
Redigeret af Gooferen - 19-November-2013 kl. 11:55 |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
Kan slettes.
Redigeret af Gooferen - 19-November-2013 kl. 11:54 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Valgmuligheder -> Rediger
|
|
![]() |
|
Hvor i landet bor du?, hvis du bor i nærheden af Århus, kan jeg anbefale dig at tage en tur ned forbi Expert i Risskov, de har nogle "sidste års" modeller stående, hvilke du sikkert kan forhandle dig frem til en rigtig god pris på.
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
For nogle år siden var jeg ligeledes ude efter nogle småk højtalere til stuen som stadigvæk kunne give en anstændig lyd. Mit valg faldt på Pioneer LX01 hvor forstærkeren sidder i Sub'en og der er tilknyttet et styrepanel og en HDD optager. Jeg har set det kan købes brugt for 7.000:
Jeg mener ikke at den vejl. pris i sin tid var 25.000. Jeg mener jeg gav et sted mellem 15-20.000. Det spiller (synes jeg) super godt i forhold til at højtalerne er så små. Jeg har ikke hørt et tilsvarende Bose-system så jeg kan desværre ikke komme med en sammenligning.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |