|
Valg af 50" LED TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jacnie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2013 kl. 13:16 |
Jeg håber her, at finde ud af hvilket kommende tv jeg skal ud og købe.
Jeg har tidligere kun haft plasma men vil nu skifte til LED. Krav: Størrelsen skal være 50 eller 55". Pris 12-14000. "Testvinder" Bruges i stuen til alm behov og til Playstation. Af følgende har jeg kigget på: -Samsung 700 series (800 serien blivver lige dyr nok) -Panasonic ET 60 Hvad fa... skal jeg vælge og findes der en anden model derude (Phillips, LG eller Sony ) som jeg ikke har fundet endnu???
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes personligt godt du kan stryge ET60 fra den liste. Den er ikke i samme liga som F7005 fra Samsung. Herudover kan du måske kigge på Sony W9, men den er også lidt dyr lige nu (der har lidt været kørt en kampagne på den).
Redigeret af Rasmus Larsen - 01-September-2013 kl. 12:32 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |