|
Valg af 75” tv |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok men er samsungen ikke bagbelyst - den til 20.000 - man fik en samsung Galaxy 10e eller noget lignende med til 5.999 - men det er jo så bare noget ekstra lir. Jeg så selvfølgelig noget 4k youtube og noget Formel 1 - synes det var ganske ok - dog var Formel 1 ikke i super kvalitet.
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Jeg har et kantbelyst Panasonic 75" EX780 I min total mørklagte hjemmebio, jeg er vildt imponeret af billedet, især Blu-ray og UHD skiver, hvor jeg ikke bemærker kantbelysningen. Eneste tidspunkt jeg bemærker det på er mørke scener i Netflix HDR, der kan man se hvordan kanterne lyser op af en eller anden mærkelig grund.
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5039 |
Tjah?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
ved ikke helt hvad jeg skal ligge i det tjah :)
|
|
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5039 |
At det ser fornuftigt ud på papiret. Mgl dog oplysning om det er kantbelyst, hvilket er no go.
|
|
![]() |
|
ja det kunne jeg ikke helt finde ud af.
|
|
|
|
![]() |
|
Det må du spørge om i forretningen.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
Googlede modelnummer + Edge lit Klaus
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
De må være svære at sælge så....... Klaus
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Hold dig fra Sony og deres 4K Androide lort... kæmper stadig en frygtelig kamp med dem på 8 mdr, det mindste de kan var sku da og sende en mand ud som selv kan konstatere problemerne.
Så jeg vil ikke tag et Sony. |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvad er der da galt med dit TV? Har selv et Sony OLED med Android TV. Oplever ikke problemer med det, men bruger så heller ikke Android på det, da jeg har et ATV 4K. |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Uha hvor skal jeg starte
1. Digital kanaler lagger de først 3-5 min efter man har tændt det. 2. Nogen gange gider det ikke tænde, her skal jeg pille det helt fra i 7-10 Det her bliver rettet hvis man piller HDMI kablet fra i forstærkeren Problemer der altid er der Generelt er en meget hakkene oplevelse, og det lagger meget, Men det kan da bruges. Fra man eks har tænder den og startet et afsnit af Outlander på Netflix går der ca 5min (det er for lang tid til mig) Så er vi kun igang, gider ikke sidde her og nævne dem alle, jeg er bestemt ikke glad for det og jeg skiftede det ud med min 9 år gamle plasma tv fra Samsung for godt 3 mdr siden. Det har bare stået siden |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |