recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - valg af antenne kabel til multiswitch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketvalg af antenne kabel til multiswitch

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
uzi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: valg af antenne kabel til multiswitch
    Sendt: 13-December-2011 kl. 20:31
Hej Alle,

Skal til at trække antenne kabel rundt i huset og kan ikke lige finde ud af hvilket kabel jeg skal købe. Vil ikke købe det dyrreste og heller ikke det billigste.

kablet skal kunne håndtere kabel tv og parabol signal fra to satelitter. Det jeg havde tænkt mig var at invistere i en multiswitch så jeg kun behøves at trække et kabel ud i alle rum og ved hjælp af en fordeler kan jeg så skille signalerne ad i rummet. Jeg har dog hørt at det ikke er alle kabler der kan fungere med en multiswitch. Der er krav til dæmpning etc. Er der nogen der kan anbefale et kabel eller kommer med specs. på et kabel som kan bruges sammen med en multiswitch??

/uzi
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2011 kl. 08:46
Et normalt 7mm kabel ville være fint (jeg ville ikke bruge kabel fra harald nyborg)
En multiswitch kan bruge alle alm kabler (75 ohm)
Det er ikke nødvendigt at bruge en multiswich for at kører i et kabel, der er flere muligheder. Hvormange tilslutninger skal du bruge.

Lynge Smile

Redigeret af Lytro - 14-December-2011 kl. 09:10
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu