|
Valg af "billig" surround Processor løsning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2013 kl. 00:05 |
Hej
Hvad findes der egentlig af mere no nonsens Surround processore? Jeg mangler en midlertidig løsning til LINN en dag kommer med noget og jeg mangler noget der kan samle Sagem RTI90-320, BLU-ray afspiller og Apple tv i en kasse der kan kaste 5.1 eller 5.0 preout. Jeg skal nemlig flytte mit grej op i stuen ;O) Jeg er til den engelske lyd og er faldet over. 1) CAMBRIDGE Azur 751R 2) Arcam FMJ AVR750 Jeg ved det ikke er rene processore men de har alle preout så jeg kan bruge mine egne forstærkere. Fælles for Cambridge og Arcam er at de har nogle små brødre men kan ikke finde noget på om det er samme processor de benytter for jeg vil ikke betale mere bare for at få flere watt jeg ikke benytter eller 2 hdmi indgange mere eller minedre? Nogle her på Recorder der selv har erfaring med disse 2 3) NuForce AVP-18 kunne være en løsning og den kan jo lyttes ho TC ;O) 4) Audiolab 8200AP kan ikke de nye lydformater så den er udelukket. Eller nogle Forslag? Hilsen Jonas Bojer Redigeret af Jonas Bojer - 29-December-2013 kl. 23:49 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skulle lige til at foreslå NuForcen, inden jeg så du havde et punkt 3 og 4.
Den ligner en rigtig no-nonsense forforstærker. Og så er den jo ret billig.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Denne er et bud: http://www.thomann.de/gb/denon_dn_500av.htm
Der er ikke brugt penge på audyssey eller noget andet. Overvejer selv at prøve den :) |
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
Hej Ja jeg lytter den i TC så snart jeg kan men gerne mod noget andet grej ;O) Rumkooriktion vil jeg ikke have og det ser da heller ikke ud til de har en stort dyrt indbygget af denne slags ;O) Hilsen Jonas Bojer Redigeret af Jonas Bojer - 29-December-2013 kl. 13:35 |
|
![]() |
|
Den er got nok stor men kan det den skal. Sig til når du har lyttet den ;O) Jeg er dog lidt imod balnceret, det er en HIFI ting ![]() Hilsen Jonas Bojer Redigeret af Jonas Bojer - 29-December-2013 kl. 13:35 |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Regner ikke med at lytte til den før min nuværende dør.
Hvad betyder 'HFI'? |
|
![]() |
|
HIFI jeg var bare lidt træt på tasterne. Balanceret lyder ikke så godt i en setup med korte signal kabel træk det er min erfaring ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Jubii Fandt en løsning
Kobler min DVDO EDGE til min OPPO 105 så har jeg nok HDMI indgange og en billig Processor løsning ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |