Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Sendt: 14-August-2009 kl. 10:54 |
MATRIX skrev:
p.las skrev:
hvis du til gengæld går meget op i billedkvalitet på dvd og second to none support, er det Oppoen |
Tja jeg ved ikke rigtigt Da jeg indtil videre syntes scaleren i mit tv(Philips 42pfl9903h) er rigtig god vil jeg tro at jeg blot skulle benytte mig af Source Direct, men det er jo kun antagelser indtil videre.
|
Hvis du har - og afspiller mange DVD´er, så glem din Philips scaler - så er det Oppo´en du skal gå efter. Der er bare ikke noget match overhovedet. End ikke mit Pioneer KRP-500M kan ved source direct matche Oppo ved DVD afspilning - og så kan dit Philips med garanti heller ikke.
Hvis du er lige glad med DVD og hurtig loadtieme og f.eks. mulighed for at afspille SACD - så kan du roligt gå efter BDP-LX52
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
MATRIX
Super bruger
Oprettet: 05-November-2008
Point: 265
|
Sendt: 14-August-2009 kl. 11:15 |
Min priotering ligger klart på DVD indtil videre. Så hvis Oppoen kan gøre det bedere end det jeg har nu som jeg syntes er rigtigt godt, så.. ser det godt ud. Jeg glæder mig allerede
|
 |
jugglerq
Guld medlem
Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
|
Sendt: 14-August-2009 kl. 14:16 |
Hother skrev:
jugglerq skrev:
Du vil få MULTI PQLS, med BDP-LX52 & nok den bedste afspiller du kan få i dag til pengene, som nedenstående test skriver, men ellers har Hother anmeldt Oppo bdp-83, han har jo vendt på en tallerken og syntes nu bedst om Oppo bdp-83, i forhold til Pioneer.
http://areadvd.de/hardware/2009/pioneer_bdp_lx52.shtml
|
Av det var da noget af en påstand du der fyrer af jugglerq. Jeg har anmeldt både LX52 og Oppo´en, ud fra et "testparadigma", og her vinder Oppo´en på i realiteten nogle få områder. Men det betyder sørmer ikke, at jeg ikke bedre kan lide Pioneer ud fra nogle personlige og andre kreterier. Do not judge persons - 
Men de 2 nævnte afspillere i mellem, og bedømt ud fra pris, ydelse og, funtionalitet så vinder Oppo´en så enkelt er det
|
Hej Hoter
jeg kunne ikke lade være med at drille lidt du må endelig ikke tage det personligt på den negative måde jeg kender jo ikke oppo kun ud fra div test og der bliver den rost, men det gør BDP-LX71, BDP-FD51,LX-52 også, de er reference afspillere og det bliver oppoèn sikkert også jeg syntes bare ikke at drevet er særligt lækkert det er helt åbent. jeg havde håbet på at du havde købt Marantz BDP-7004, for den ser rigtig spændende ud også på analog audio siden, det kan være at det kommer
PS: hvorfor kan jeg kun logge på recordere hjemme fra.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 14-August-2009 kl. 14:29 |
jugglerq skrev:
Hother skrev:
jugglerq skrev:
Du vil få MULTI PQLS, med BDP-LX52 & nok den bedste afspiller du kan få i dag til pengene, som nedenstående test skriver, men ellers har Hother anmeldt Oppo bdp-83, han har jo vendt på en tallerken og syntes nu bedst om Oppo bdp-83, i forhold til Pioneer.
http://areadvd.de/hardware/2009/pioneer_bdp_lx52.shtml
|
Av det var da noget af en påstand du der fyrer af jugglerq. Jeg har anmeldt både LX52 og Oppo´en, ud fra et "testparadigma", og her vinder Oppo´en på i realiteten nogle få områder. Men det betyder sørmer ikke, at jeg ikke bedre kan lide Pioneer ud fra nogle personlige og andre kreterier. Do not judge persons - 
Men de 2 nævnte afspillere i mellem, og bedømt ud fra pris, ydelse og, funtionalitet så vinder Oppo´en så enkelt er det
|
Hej Hoter
jeg kunne ikke lade være med at drille lidt du må endelig ikke tage det personligt på den negative måde jeg kender jo ikke oppo kun ud fra div test og der bliver den rost, men det gør BDP-LX71, BDP-FD51,LX-52 også, de er reference afspillere og det bliver oppoèn sikkert også jeg syntes bare ikke at drevet er særligt lækkert det er helt åbent. jeg havde håbet på at du havde købt Marantz BDP-7004, for den ser rigtig spændende ud også på analog audio siden, det kan være at det kommer
|
No sweat. Grunden til at jeg købte Oppo var alene ud fra, at den kan afspille SACD
Logge ind, jeg kan logge på recordere.dk anywhere in the world, så jeg kan ikke forstå dine problemer
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
hedberg
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
|
Sendt: 14-August-2009 kl. 17:02 |
jugglerq skrev:
|
Jeg har også problemer med at logge på ude fra min arbejdsplads. Det ser ud til at skyldes at min arbejdsplads har flere firewall's/IP'er som vi bliver ledt ud igennem. Dvs. at det ene sekund kommer jeg fra IP X og næste gang er det IP Y.
Jeg oplever masser af sites hvor det giver problemer.
|
Med venlig hilsen, Thomas
|
 |
detoch
Super bruger
Oprettet: 22-Januar-2009
Point: 331
|
Sendt: 14-August-2009 kl. 21:16 |
Ja, det problem har jeg også på jobbet.. pænt irriterende...
|
|
 |