|
Valg af Blu-Ray brænder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2014 kl. 06:11 |
Hej
Nogen der har gode erfaringer med køb af en Blu-Ray brænder. Må gerne være en ekstern. Forslag modtages med kyshånd ![]() Jesper Redigeret af Packer - 26-Maj-2014 kl. 06:53 |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Slet ikke nogen der har et par forslag Jesper
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Jeg har selv to stk. Plextor PX-LB950SA som jeg er super tilfreds med.
Har aldrig haft en fejlbrændning på dem. Det er dog interne drev. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg har anskaffet en Pioneer BDR-XD05T - lille, ekstern brænder som får strøm via USB 3.0 og dermed ikke har behov for en ekstern strømforsyning.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg har også haft diverse Plextor brændere (interne) gennem tiden. Der er ALDRIG problemer.
Så man kan jo evt. købe et eksternt kabinet, og så smide en Plextor intern brænder i. M.v,h. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Har også benyttet Plextor, Pioneer, NEC og Sony-Optiarc - har aldrig oplevet problemer med noget af det.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
Samsungs billigste fungerer fint her.
|
|
![]() |
|
Hej
Jeg takker for alle de gode anbefalinger. /Jesper
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
Rigtigt godt valg, for lige præcis hvad BD brændere angår, så er der stadig Pioneer i hvor der står Pioneer på ( Pioneer DVD brændere produceres af BTC). Derimod kan jeg ikke anbefale at købe Plextor. Det er kun et navn i dag, som Lite-on for øvrigt ejer. Der er i det hele taget ikke mange producenter af optiske drev tilbage. Størstedelen af drev produceres af Lite-on i dag og Samsung i dag. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Og Lite-on er ejet af JVC, som igen er ejet af Panasonic...
M.v.h. |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
Det ved jeg nu ikke noget om, men det er meget muligt. Min pointe var mere, at der ikke er grund til at betale for Plextor navnet, når du lige så godt kan købe det originale Lite-on produkt billigere. Eller også styre helt udenom og gå efter en (ægte) Pioneer. ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
LOL
Jeg tror ikke at du har været i nærheden af Lite-on kontra Plextor drev!? Hvor en Lite-on lyder billigt og larmer som en gammel støvsuger, så er et Plextordrev nærmest lydløst, ligesom der er noget fremragende software til Plextor, hvor du kan styre alt - selv laserens styrke, antal brændte skiver/timer, offtrack indstilling m.v. Der er ingen sammenligning på de to drev, samme producent eller ej! M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |