recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af boks

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
AndreasDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af boks
    Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:35
Jeg har opsagt min tv pakke hos Yousee og vil istedet streame Netflix.

Jeg vil gerne vide om dette:
http://www.pixmania.com/dk/dk/11166469/art/western-digital/tradlos-medie-gateway-ful.html
er den model der er understøttet dansk Netflix?


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:45
 
 Hold dig væk derfra og køb i DK i stedet for.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
AndreasDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:47
Radiomand: 

Kan du linke til et sted der sælger den model der virker med DK Netflix og som du mener er et ok sted?

Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af AndreasDK AndreasDK skrev:

Jeg har opsagt min tv pakke hos Yousee og vil istedet streame Netflix.

Jeg vil gerne vide om dette:
http://www.pixmania.com/dk/dk/11166469/art/western-digital/tradlos-medie-gateway-ful.html
er den model der er understøttet dansk Netflix?


Så vidt jeg kan se opgiver Pixmania ikke typenummeret, og det er vist nok afgørende for om Netflix virker.

Jens
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:51
Her fås den også  - og den virker fint med Dansk netflix.
 
 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:51
http://www.proshop.dk/Multimediaafspiller/Western-Digital-TV-Play-Media-Player-2398564.html

Der findes en WD TV Live og en Play. Sidstnævnte er nyere og billigere, men understøtter ikke helt så mange piratformater som Live.

Et Apple TV er dog langt bedre, hvis du bare skal streame Netflix. Langt mere lækker samlet oplevelse, men et WD TV er mere alsidigt.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:53
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
AndreasDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2013 kl. 17:00
Jeg har ikke Apple produkter og har ikke et egentligt ønske om at få det.

Ideen er jeg dels skal kunne:
- se dansk netflix, så min datter kan se tegnefilm med dansk tale
- skifte til amerikansk netflix via unblock.us
- dele film, billeder og musik via wifi fra min Win8 computer med fjernsynet
- Hvis jeg så også kan følge RSS feeds med audio podcasts og se http://www.dr.dk/Nyheder/Ligetil/Kort_nyt/kortnyt.htm via fjernsynet vil det være fantastisk.

Til top
blindbaek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blindbaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 08:08
Har du haft kig på de forskellige Android TV box/sticks som hastigt stormer frem? Jeg har netop købt en G-Box Midnight MX2 på Amazon til $99 og kan nu streame indhold fra pc/nas og hvad der ellers ligger på nettet. Hvis du i forvejen har erfaring med Android og/eller XBMC, så er det et oplagt valg :-)
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 08:55
Følger lige med her - kunne også være interesseret i en boks der kan klare dansk og us Netflix :-)
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
blindbaek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blindbaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 09:05
Ser ud til der findes denne app til Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.zoon.unblocknetflix&hl=da Har dog ikke prøvet den selv, men det burde kunne klare, så man kan se både dansk og us Netflix.

/Just
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 10:02
Har du haft kig på de forskellige Android TV box/sticks som hastigt stormer frem? Jeg har netop købt en G-Box Midnight MX2 på Amazon til $99 og kan nu streame indhold fra pc/nas og hvad der ellers ligger på nettet. Hvis du i forvejen har erfaring med Android og/eller XBMC, så er det et oplagt valg :-)

jeg har selv en pivos og er godt tilfreds undtagen lige 2 ting som du måske kan svare på om din G-Box Midnight MX2 kan. Kan du få airplay til at virke ( via xbmc ) og er der en udgang til lyd til anlæg så man ikke skal have tv tændt ?

Nils
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu