|
Valg af DVB-C boks |
Besvar | Side <1 78910> |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Sendt: 06-Juni-2010 kl. 08:37 |
til orientering så sælger bilka i den kommende uge en pris billig dvb-c modtager med mpeg2+4 og hdmi så den kan tage dr hd
ligeledes kan den optage på ext harddisk
prisen er 499 hvilket må siges og være ok pris ifh til aldis boks til 800
|
|
Dankaihoj
Junior bruger Oprettet: 14-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Sendt: 06-Juni-2010 kl. 10:46 |
Er der nogen der kender den fra Bilka - jeg tænker på at Aldi boksen jo blev omtalt herinde og at den havde nogle problemer. Har ikke kunne finde nogen anmeldelser af den.
Mvh
Dan
|
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Online Point: 719 |
Sendt: 06-Juni-2010 kl. 11:21 |
Bilka boksen og Aldi boksen er identiske bortset fra navnet. Det er samme firmaadresse, der leverer begge.
|
|
moho
Guld medlem Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
Sendt: 07-Juni-2010 kl. 11:26 |
|
|
JBoysen
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2009 Status: Offline Point: 168 |
Sendt: 10-Juni-2010 kl. 13:58 |
Hej, er der nogen der ved om Bilka i københavnsområdet har den boks (Ishøj eller Fields)?
Hilsen Jørgen
|
|
mimse
Bruger Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Sendt: 10-Juni-2010 kl. 14:07 |
Har i går fået denne ind af døren.
WOW! Den virker bare og super kvalitet. Bestilte den i Tyskland og fik den fire dage efter. Satte den op til dansk sprog i menuerne!, monterede IRDETO modul i hvori jeg satte mit Stofa kort. Efter kanalsøgning afprøvning af optagelse til usb-harddisk (2,5" 500GB) ALT VIRKER PERFEKT!
Bestilt for 179,90 Euro incl. forsendelse her:
Syntes bedre om den end min Zaptor boks på alle punkter. Den kan dog ikke "start-forfra"
|
|
Guests
Gæst |
Sendt: 10-Juni-2010 kl. 15:33 |
billed kvaliteten er grumset ,der er stort signal tab hvis man looper videre til tv så får du mosaik på skærmen på tv´s kanaler
menuerne er logiske og pvr delen så ok ud
alt i alt spar de 500 kr og lej en yousee boks
jeg ved godt at jeg har tidligere været fortler for de billige bokse men de overbeviser desværre ikke
|
|
JBoysen
Sendt: 14-Juni-2010 kl. 10:32 |
Tak for info. Det kunne godt lyde som om du har et svagt signal ? Det med mosaik har jeg også set når jeg bruger min DVB-T tuner i tvet og jeg bruger kabel-tv (Yousee, mellempakken). Så det er derfor jeg mangler en dvb-c tuner, tænkte at boksen her kunne bruges. Men den er udsolgt |
|
Guests
Gæst |
Sendt: 14-Juni-2010 kl. 10:39 |
kan det skyldes at da aplus instalerede deres 3 stik dåse med data der rev de hårdt i kablet med en tang ,kan se der næsten ingen skærm er der forbinder stikket .
antenne foreningenen (tuk)siger blot det er som det skal være og blæser på vores problem
|
|
JBoysen
Sendt: 14-Juni-2010 kl. 10:49 |
Altså ingen skærm i vægstikket, hvis du åbner dåsen? Så skal du nok have en montør forbi, hvis du ikke selv kan forbedre det. Mon ikke de har en garanti som dækker, hvis du har fået det lavet for nylig og kan vise at der et et synligt problem. Hvis du kunne få en ud, så kan han sikkert måle styrken i dit signal og sige om det er som det skal være.
Ellers kan man få et svagt signal hvis man splitter signalet og ikke bruger de rigtige komponenter til at fordele ud på de 2 kabler.
|
|
Guests
Gæst |
Sendt: 14-Juni-2010 kl. 10:56 |
tv´t er et sony den styrke måler der er på dvb-c siden siger på visse kanaler fuld grøn signal på andre er den rød selvom der er billed .
|
|
JBoysen
Sendt: 14-Juni-2010 kl. 11:22 |
OK. Med splitter mente jeg at du måske har flere vægstik i huset, men kun et kabel ind i huset. Der hvor "hoved-kablet" deles skal de rigtige komponenter være brugt. Den her side har mere info: http://digitalt.tv/sadan-sikrer-du-dig-optimale-kabel-tv-signaler
|
|
Besvar | Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |