recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af DVB-C udbyder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af DVB-C udbyder

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 15:04
Mine overvejelser går heller ikke på at nøjes med analog signal, men simpelthen vælge en dvb-c løsning baseret på den eksterne samsung boks fra yousee - eller den interne i sonyW4500'en
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af antilles antilles skrev:

Mine overvejelser går heller ikke på at nøjes med analog signal, men simpelthen vælge en dvb-c løsning baseret på den eksterne samsung boks fra yousee - eller den interne i sonyW4500'en

Det skulle i såfald da kun være for at have mulighed for at optage programmer, for ellers er det en bedre løsning med indbygget DVB-C modtager i TV'et.

YouSees Boks med HDD er i dens nuværende status alt for ustabil, og der er ingen udmelding fra YouSee hvornår der kommer en opdatering af dens software, så den vil jeg ikke anbefale jeg er købe eller leje.
Mvh Hans
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:


Det skulle i såfald da kun være for at have mulighed for at optage programmer, for ellers er det en bedre løsning med indbygget DVB-C modtager i TV'et.

YouSees Boks med HDD er i dens nuværende status alt for ustabil, og der er ingen udmelding fra YouSee hvornår der kommer en opdatering af dens software, så den vil jeg ikke anbefale jeg er købe eller leje.


Vi er heldigvis også en del som ikke oplever de store problemer med boksen - indenfor de rammer den bliver brugt. (jeg optager eksempelvis slet ikke HD, som der jo bekendt er problemer med).

I det daglige fungerer den perfekt her. Vi ser både SD og HD, bruger EPG, optager(SD kun) - men det er kun fordi der ikke rgitigt er det store på HD kanalerne vi har lyst til at se - endnu.

Her klarer vi os med genstart et par gange om måneden - men det er korrekt, at der er uhensigtsmæssigheder, som man måske i større eller mindre omfang kan blive generet af. Må dog erkende, at jeg oplever en del flueknepperi omkring fejl på en forholdsvis billig boks...... man kan jo heldigvis også vælge at leje den, hvis ikke man vil risikere at eje noget som giver for mange fejl i det daglige.

Vi er i hvert fald rigtigt glad for den hjemme hos os.



Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 22:02
Tak for jeres svar. Jeg har set et Panasonic 42PZ85 her til aften og er faldet pladask for det så det er bestilt fra dustin home.

Jeg starter med analog TV, og så bestiller jeg nok noget yousee iløbet af nogle måneder.
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2009 kl. 17:53

Oprindeligt skrevet af antilles antilles skrev:

Tak for jeres svar. Jeg har set et Panasonic 42PZ85 her til aften og er faldet pladask for det så det er bestilt fra dustin home.

Jeg starter med analog TV, og så bestiller jeg nok noget yousee iløbet af nogle måneder.

youSee's  box med harddisk  vil jeg anbefale du lejer.   Det koster 59 kr/md og så skal du have en ekstra digital pakke i mindst 6 mdr @ 48 kr.

Det koster således  59+48 kr/md i de første 6 mdr. og 59 kr/md derefter. Hvis der er fejl er der service/ombytning mv. Du kan  skifte boxen når der kommer noget bedre; men billedkvaliteten er OK og optageren optage digitalt dvs. optagelserne har samme kvalitet som udsendelsen ( på nær lidt knas en gang eller to)

Du skal  - desværre - også betale  199 kr/halvår for  et kort. 

Lars    

Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu