|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() Sendt: 26-Juli-2011 kl. 19:34 |
|
Jeg har været noget uheldig med mit FloppyDTV S2 kort som nu er defekt fra anden gang... Derfor er jeg kraftigt på udkig efter et nyt.
Det skal bruges sammen med MediaPortal med både dvb-s og dvb-s2... Jeg er interesseret i den bedste billedkvalitet muligt :) Hvad skal vælges?
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Billedkvaliteten er jo faktisk ens på de digitale kort. Et rigtig godt emne ville være dette kort http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p2301_TeVii-S660-DVB-S2-USB-2-0-HDTV-H-264-USALS.html/XTCsid/roabcn4m3gk05mam5asd93843i2em7p1 som får gode anmeldelser i diverse fora.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
hmm.. Det var billigt i forhold til det andet.. hvad får jeg ved at invistere i feks dette som koster 3 gange så meget? http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=618622&menu=mediacenter og er det overhovedet noget der er ide i?
|
||
![]() |
||
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
|
En slankere pung. |
||
Den Ben
|
||
![]() |
||
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() |
|
Hvad med mulighed for CI. Du har vel ikke købt et dyrt floppydtv med CI uden at bruge det til noget? |
||
![]() |
||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
|
Det kan jo ikke sammenlignes. Med digital devices kortet får du jo også en tuner mere plus at du jo kan tilføje en dual tuner mere eller et CI modul. Du kan også vælge at købe octopus kortet. Så har du mulighed for 4 x dual tunere eller 3 x dual tunere plus CI eller andre kobinationer. Køre selv med et octopus kort og 2 x dual dvb-c/t og 1 x dual dvb-s2 og 1 x CI. Det er det bedste og mest stabile setup jeg nogensinde har haft. Virker rigitigt godt i MediaPortal med hurtige kanalskift osv. Kan helt sikkert anbefale den løsning. mvh Jacob
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Og en køligere sikkert også mere støjsvag PC.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
|
Hvad med en QUAD DVB-S2 PCI-E tuner.
Så mangler du bare et par softcam emulatorer, det vist den eneste ulempe med dette produkt.
Mvh
Gigabyte
|
||
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
||
![]() |
||
![]() |
|
min mp tv-server er koblet op mod min linux kortserver via acamd, så det er vigtigt at det spiller sammen med det... men det har vel ikke noget med selve kortet at gøre?
|
||
![]() |
||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
|
Nej. Det ville virke fint!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har fået krediteret mit kort hos mm-vision og skal ha et nyt. hvilket af de 3 skal jeg vælge og hvorfor?
Beløbet er ikke så væsentligt. Vil bare ha det der spiller bedst med mediaportal tv-server... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har rigtig god erfaring med Digital Devices kortene. Super stabil og hurtige kanalskift. Efter min mening de bedste og mest innovative på markedet lige nu.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |