|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
||
Hvad er forskellen på octopus og duoflex?
|
|||
![]() |
|||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() |
||
Antallet af enheder, du kan tilslutte.
|
|||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|||
![]() |
|||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
||
Octopus = 4 connectors (feks 4 x dual tuner eller 3 x dual tuner og 1 x CI modul) Duoflex = 2 connectors (feks 2 x dual tuner eller 1 x dual tuner og 1 x CI modul ) Så det kommer an på hvor mange tunere Eller CI-moduler du tror at du kommer til at bruge
|
|||
![]() |
|||
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
||
Så prøver jeg med octopus kortet... Takker
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så har jeg installeret octopus kortet men det dukker ikke op i MP tv-server... Jeg har prøvet at reinstallere serveren uden held... Kortet står som "digital devices base device (octopus)" i device manageren...
|
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hehe... naturligvis :) og kablet er sat i...
|
|||
![]() |
|||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
||
Hehe. Ja, det skal han selvfølgelig lige svare på først........ Det næste er at prøve at vende den tynde ribbon kabel på enten octopus kortet eler på tuneren og så skal du lige være sikker på at du også har sat strøm til tuner kortets floppy strøm connector
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Jeg skrev det lidt i sjov, men da tunerne først kom på markedet mener jeg faktisk der var en bruger her inde der havde glemt at købe en tuner ![]() |
|||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hehe... Det hjalp at vende ribbon kablet.. Så skal der rodes med Acamd!!
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Han må have undret sig en del over hvor han skulle sætte antennestikket i :)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |