|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Darkdog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 29-Februar-2008 kl. 09:50 |
Hey Folkens. Jeg behøver hjælp til køb af ny DVD surround receiver. Beslutningen om, at det skal være en DVD surround receiver er, at jeg ikke vil fylde min stue med alt for meget elektronik. Buget ca. 4-5000,- Håber i kan hjælpe, da jeg er lidt grån på hifi siden. |
|
Samsung PS50B855
Bose CineMate GS Samsung HR738 Selector Sagem 60 |
|
![]() |
|
Darkdog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg kan se udfra de mange svar ;O) at der ikke er stor opbakning til mit spørgsmål vedr. DVD surround receiver, men er der så ikke en som vil hjælpe med en anden løsning. Som sagt, så er jeg grøn på HiFi siden. |
|
Samsung PS50B855
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
Med 'dvd surround receiver', så mener du en af de der tingester hvor der er en 'receiver' og dvd-afspiller i samme kasse? Den slags tror jeg desværre kun man finder i de der HTIB-sæt.
DVD-afspiller tilsvarende, og bedre end, den kvalitet du får med sådan et sæt, og rigtig surround-receiver kan du sagtens passe ind i et budget på 5k. Er du hurtig kan du sågar få en HD DVD-afspiller (som altså også er en habil dvd-afspiller) og stadig have 4k til receiveren! |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Jeg har selv et phillips lx 8500 som jeg er ved at skifte ud. Det er nok også et af de større af slagsen, men det spiller rimeligt godt til prisen, som var 5000 kr i tyskland. Det der irriterede mig mest var de trådløse baghøjtalere. Prisen er dog faldet en del inden for de sidste par år. så du kan sagtens finde et fint anlæg til de penge, Jeg ved at Samsung også laver nogle, der måske passer i designet med dit tv. Men Problemet med disse anlæg er også, hvis du en dag vil uskifte nogle ting pga. opgradering eller noget der går i stykker. Så er det ikke så let at finde dele der passer. Og kvaliteten er altid den samme sam det forslag som Naira nævner.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. Efter den første besked jeg skrev har jeg kigget lidt på NAD L54 og L73. Jeg har vedhæftet link til begge her under. http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/dvd-receiver/na d_l54_dvd-receiver_sort.htm http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/dvd-receiver/na d_l73_dvd-receiver_titanium.htm
|
|
Samsung PS50B855
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |