recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af effektforstærker.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af effektforstærker.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
persen61 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2016
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér persen61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af effektforstærker.
    Sendt: 17-Februar-2016 kl. 16:49
Står og skal købe en effektforstærker til mine front højtalere på mit Surround anlæg.
Valget står på om det skal være Rotel rb1552 mk. 2 eller den lidt mindre Cambridge 651w de får begge fine anmeldelser.
Rotel'en koster 7500 kr. Men jeg kan få Cambridge'en til 4500 kr normal pris 6000 kr.
Vil det være smart og give lidt mere og tage Rotel'en ?
Højtalere er System Audio Mantra 30.
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 16:56
Har selv 651w sammen med NAD c510 og et sæt dynaudio x32. Meget tilfreds :-)
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
persen61 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2016
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér persen61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af dr_schlemer dr_schlemer skrev:

Har selv 651w sammen med NAD c510 og et sæt dynaudio x32. Meget tilfreds :-)

Tak for svar, tror også at det ender med at det bliver den :-)


Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2016 kl. 20:16
Jeg har hørt lidt forskellige forstærkere fra Cambridge Audio, som jeg var ret forelsket i, men de er tilbage fra sent 90'erne. Jeg synes også stadig jeg hører og læser gode ting om Cambridge Audio.

Det havde nok været mit valg.
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu