|
Valg af effekttrin/processor |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Har en Marantz sr7007 og en Emotiva ups-2 effekt tilsluttet via pre out den driver mine QUAD 22L meget bedre end sr7007 kan og jeg har ingen trafo strøj overhovedet
![]() Redigeret af helljohn - 17-November-2013 kl. 12:17 |
||||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||||
![]() |
||||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
|||
Det er værd at bemærke, at 8000-serien fra Audiolab er fra 90'erne. 8200-serien er noget helt andet.
|
||||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||||
![]() |
||||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|||
Det er nu ikke rigtigt det sæt jeg havde kom i 2008 og er identisk med Tag maclaren sættet Tag købte Audiolab og solgte det ret hurtigt igen til Iag som ejer mærket idag sammen med mange andre mærker som fx Wharferdale-Castle-Quad mm.
http://www.whathifi.com/review/audiolab-8000ap + 8000x7 det var dette sæt jeg havde og jeg købte det nyt i 2009 det skulle trække mine Focal Electra 1037 be og dem kunne det ikke magte,har haft meget grej i tidens løb og det var sku det værste l..t jeg har ejet,gav den gang 20k for sættet og solgte efter 3 mdr med et mega tab ![]() Redigeret af helljohn - 17-November-2013 kl. 15:10 |
||||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||||
![]() |
||||
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
|||
ArmaniThomas.
Dirac er jeg positiv overfor, men det kræver en PC, ikke? Det er jeg ikke så positiv overfor, da det aldrig vil blive lige så let som en Bluray spille, vel? Men jeg er MEGET åben, hvis du har en letbetjent løsning. ......men jeg laver stadig Troldtekt til sommer ![]() Mvh. Michael |
||||
![]() |
||||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|||
@ Dichael
Den lyd du vil have Dirac på, skal igennem den PC hvor Dirac ligger på.. Så der skal afspilles fra NAS, der skal rippes og så videre. Ved ikke om man kan køre lyden fra BRD afspiller ind i en PC og så ud igen.. Umiddelbart lyder det ikke så en super god ide - who knows..
|
||||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||||
![]() |
||||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|||
Det kræver en PC jo. Men når jeg f.eks. skal afspille en bluray sætter jeg bare skiven i, og så starter filmen selv. Så på det punkt er der ingen forskel fra en almindelig bluray afspiller.
Netflix i super HD med 5.1 lydspor kører som en leg via app i win8.1. Det samme med Spotify. Både bluray afspilningen og Spotify kan jeg fjernbetjene med en app til iPad, spole/pause und so weiter. Det kræver hverken en NAS eller ekstern bluray afspiller som Therien er inde på. |
||||
![]() |
||||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|||
|
||||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Det fatter jeg ikke hvordan 100 watt kan måles der |
||||
![]() |
||||
|||
Armani-Thomas.
Måske vi skulle oprette en separat tråd, så vi ikke ødelægger det oprindlelige emne? Jeg har ledt efter noget brugbart HTPC, men kan ikke fnde noget ordentligt...... Krav: støjsvagt, Bluray og et at bruge. Mvh. Michael |
||||
![]() |
||||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|||
lol ja, intern brd - selvfølgelig
![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Men en PC er bøvlet, synes jeg.
Findes noget super let, er jeg interesseret...... Forlag er velkomne :-) |
||||
![]() |
||||
|||
Køb en anthem
![]() |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |