|
Valg af fiberudbyder |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kundeservice er en god ting Kan se at JetNet ikke er anbefalelsesværdigt…. Klaus
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg sad bare og tænkte, at spørger sad i et foreningsområde. Dvs. få det stemt igennem hos foreningen. Han skriver Stofa, men jeg tænkte Yousee. Dvs. jeg tænkte coaxanlæg.
Redigeret af bubbleboy - 14-August-2022 kl. 00:30 |
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Bubbleboy
Ingen forening, men korrekt vi har både adgang til Yousee og Stofa / Norlys.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg skiftede til kviknet for ca 2 år siden da energimidt's fibernet blev åbnet op for andre aktører, har ikke kigget mig tilbage en eneste gang
|
||
NikolajDS
Super bruger Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er netop skiftet fra Kviknet til bolignet (nordjylland)
300/300 til 150 kroner om måneden.. Det slår 500/500 til små 300 om måneden, fordi 500 eller 300, det mærkes bestemt ikke i vores brug.. |
||
Labuha
Junior bruger Oprettet: 14-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har for ca. ½ år siden skiftet til Jetnet:
1000/500 Mbit (via TDC fiber) for 279 kr. pr. md. (lige nu de første 6 måneder til 249 kr. pr. md.) Det findes så vidt jeg ved ikke billigere for en 1 Gbit forbindelse. Super nem tilmelding og det har kørt 100 % problem frit siden dag 1. Og det virkede fra den dag jeg valgt start. Jeg bruger min egen router hvilket er fint med Jetnet. Vi skiftede fra Bolignet, som også virkede 100 % som det skulle. Samme hastighed, blot 20 kr. mere om måneden. Så herfra kan anbefales Jetnet hvis du gerne vil have en 1 Gbit forbindelse.
|
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Desværre har de fleste udbydere forskellige priser i forskellige områder, så det er ret svært at sammenligne uden at kende adressen.
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Online Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har Kviknet 1000/1000 til 299,-/md.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
vi kører på norlys netværket, internet delen ligger hos telenor efter vi fik det 3 dec 2021 har det kørt uden problemer af nogen art, 500/500 for 319 incl deres nye wifi 6 router
tidligere havde vi stofa der var kun nedbrud og ustabil internet derefter blev der skiftet til waoo der var kun problemer med dem , derfra kom skiftet til telenor som nu kører idag. senere på året kommer telia på norlys nettet også, man kan skrive sig op når de er klar på nettet. Redigeret af jetdirect - 19-August-2022 kl. 18:50 |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |